NEWS

NAŁĘCZÓW ZDRÓJ S.A. WŁAŚCICIELEM PAŁACU MAŁACHOWSKICH W NAŁĘCZOWIE

Nałęczów Zdrój S.A., właściciel marki Cisowianka, to firma bardzo silnie związana z regionem Nałęczowa, świadoma jego wyjątkowości i pięknych, ponad 200-letnich, tradycji uzdrowiskowych.

Mając na celu dbałość o te sięgające XVIII wieku tradycje, Nałęczów Zdrój S.A. pod koniec ubiegłego roku zakupił znajdujący się w sercu Parku Zdrojowego Pałac Małachowskich. Jest to najokazalszy obiekt w Parku wzniesiony w drugiej połowie XVIII wieku w stylu barokowym według projektu królewskiego architekta Ferdynanda Naxa. Pałac związany jest nierozerwalnie z historią uzdrowiska Nałęczów i kwitnącym życiem towarzyskim, jakie miało tu miejsce w XIX i w początkach  XX wieku.

Nałęczów Zdrój S.A. zamierza, w duchu najlepszych uzdrowiskowych tradycji, zainwestować w opiekę nad Pałacem tak, aby ponownie stał się on centrum życia towarzyskiego, a odwiedzający go goście rozsławiali to miejsce w kraju i za granicą.


FIRMY SYSTEMU COCA-COLA W POLSCE WPROWADZAJĄ NA RYNEK NOWĄ MARKĘ

Od stycznia 2018 roku na polski rynek wchodzi nowa marka - FUZETEA, należąca do portfela firmy Coca-Cola. Marka odniosła już sukces na 52 rynkach i to nie koniec jej światowej ekspansji.

FUZETEA to napój herbaciany, będący fuzją smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów. Jest dostępny w pięciu kompozycjach:

    - fuzja smaków czarnej herbaty, brzoskwini, z nutką hibiskusa

    - fuzja smaków czarnej herbaty, cytryny, z nutką trawy cytrynowej

    - fuzja smaków zielonej herbaty, mango, z nutką rumianku

    - fuzja smaków zielonej herbaty, limonki, z dodatkiem mięty

    - fuzja smaków zielonej herbaty i cytrusów.

Co ważne, herbata używana do produkcji ekstraktu w napojach FUZETEA pochodzi wyłącznie ze zrównoważonych upraw.

Nazwa FUZETEA nawiązuje do fuzji smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów, które stanowią zaskakująco smaczną kompozycję FUZETEA.

„Wierzymy w potencjał marki FUZETEA która jest obecna już na 52 rynkach. Na wielu z nich odnosi sukcesy, np. w Brazylii, Meksyku, Ekwadorze, Izraelu i Kazachstanie jest liderem sprzedaży napojów herbacianych. Marka na początku tego roku wkracza na kolejne rynki w Europie. Jednym z nich jest Polska.” – dodaje Barbara Niemczuk, kierownik marki FUZETEA w Coca-Cola Poland Services.

The Coca-Cola Company opracowuje i ciągle poszerza ofertę marek napojów herbacianych, a trzy spośród nich – Gold Peak, FUZETEA i Ayataka – należą do grona marek generujących sprzedaż o wartości ponad miliard dolarów (Billion Dollar Brands). Z tych trzech FUZETEA to najszybciej rosnąca marka światowa o takiej wartości.

Promocję marki FUZETEA w Polsce wesprą szeroko zakrojone działania reklamowe, w tym kampania w telewizji, w kinach, w Internecie, jak również kampania outdoor i social media.

Więcej informacji na: www.fuzetea.pl


JUŻ WKRÓTCE 4. FINE DINING WEEK

Kolejna edycja festiwalu odbędzie się w dniach 7-18 lutego 2018 r. W tym roku wydarzenie odbędzie się w czterech miastach: w Warszawie, Poznaniu, we Wrocławiu oraz w Krakowie.

Fine Dining Week skupi blisko 45 restauracji, w tym m.in.: Amber Room, Belvedere, czy N31 by Robert Sowa.

- Fine Dining Week stwarza dogodne warunki do edukacji i zapoznania gości z najwyższą jakością w każdym aspekcie, zaczynając od produktu i kończąc na obsłudze - przyznaje Paweł Janowski, menedżer restauracji Strefa.

Wcześniejsze rezerwacje na pięciodaniowe menu degustacyjne są już dostępne na stronie FineDiningWeek.pl, w festiwalowej cenie 119 zł.


MAGAZYN

Nr 171/2018

NA OKŁADCE: Silne charaktery klasyki. Mateusz Wichrowski, Marta Jakubowska, Piotr Woyde. Ludzie Brasserie Warszawskiej.
W ŚRODKU: rewolucjoniści z Berlina. Manifest młodego pokolenia szefów kuchni.


PARTNERZY

Advertisement