NEWS

SELGROS CASH&CARRY DEKLARUJE CHĘĆ WYCOFANIA ZE SPRZEDAŻY JAJ Z CHOWU KLATKOWEGO

Sieć samoobsługowych hal hurtowych Selgros Cash&Carry, należąca do Transgourmet Polska, zadeklarowała, że razem ze swoimi dostawcami podejmie działania prowadzące do wycofania ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego do 2025 roku.

Decyzja podjęta przez Transgourmet Polska jest związana z konsekwentnie realizowaną przez firmę polityką zrównoważonego rozwoju oraz wcześniejszą analizą rynku i trwających w ramach koncernu prac zmierzających do zaprzestania sprzedaży jaj pochodzących z chowu klatkowego. Dobrostan zwierząt jest ważnym kryterium oceny w odniesieniu do asortymentu produktów Selgros Cash&Carry oraz odpowiedzialności firmy za ich jakość.


Nasza firma przykłada wielką wagę do działań z obszaru zrównoważonego rozwoju
i społecznej odpowiedzialności biznesu. Dbamy nie tylko o rozwój polskiej przedsiębiorczości, ale też o zdecydowane ograniczanie negatywnego wpływuna ekosystem. Przykładem są rozwiązania ekologiczne, które zastosowaliśmy w naszej najnowszej inwestycji, hali Selgros Cash&Carry w Piasecznie, m.in. zieleń ekstensywna na dachu, odzysk energii do ogrzewania obiektu z chłodnictwa oraz energooszczędne oświetlenie LED – mówi Cezary Furmanowicz Dyrektor Marketingu Transgourmet Polska i Selgros Cash&Carry.

 


MAGAZYN

Nr 177/2018

NA OKŁADCE: Kuchnia bliska sercu. Olga Lompa, szefowa kuchni w Pałacu i Folwarku Galiny.
W ŚRODKU: Wywiad z Kristianem Thomasenem Braskiem, właścicielem globalnej agencji Bon Vivant Communications.




PARTNERZY

Advertisement