RYNEK HORECA
EKSPERYMENT MARKI TORK®
![]() Udowadnia, że dobór odpowiednich narzędzi higieny polepsza funkcjonowanie kuchni. więcej |
FANEX WPROWADZIŁ WEGAŃSKI SOS MAJONEZOWY VEGA MAJO ZE ZNAKIEM V-LABEL
![]() Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził na rynek wegański sos majonezowy VEGA MAJO. więcej |
PIEKIELNIE OSTRE PAPRYCZKI CHILI W OFERCIE MAKRO
![]() Sieć hurtowni MAKRO Polska poszerzyła swoją ofertę papryczek chili o odmiany Trinidad Scorpion i Carolina Reaper - najostrzejsze papryki według Księgi Rekordów Guinnessa. więcej |
CZY WIESZ, CO PIJESZ? PIERWSZE AKREDYTOWANE LABORATORIUM, KTÓRE BADA WINA
![]() Łódzkie laboratorium uzyskało międzynarodową akredytację potwierdzającą jego kompetencje w obszarze badania autentyczności win i tym samym stało się pierwszym polskim ośrodkiem, który specjalizuje się w wykrywaniu zafałszowań w winach stosując tzw. metody izotopowe. więcej |
CARPACCIO W DWÓCH WARIANTACH W PORTFOLIO MARKI MAKRO PREMIUM
![]() Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła do sprzedaży carpaccio marki MAKRO Premium w dwóch wariantach - z amerykańskiej wołowiny Black Angus oraz wołowiny argentyńskiej. więcej |
FANEX WPROWADZIŁ DO SPRZEDAŻY MUSZTARDĘ ROSYJSKĄ
![]() Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził na rynek kolejny nowy produkt - Musztardę Rosyjską, która bez wątpienia jest najostrzejszą musztardą z oferty. Produkt jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz sieci handlowych więcej |
poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | następna |
MAGAZYN
Nr 177/2018
NA OKŁADCE: Kuchnia bliska sercu. Olga Lompa, szefowa kuchni w Pałacu i Folwarku Galiny.
W ŚRODKU: Wywiad z Kristianem Thomasenem Braskiem, właścicielem globalnej agencji Bon Vivant Communications.