RYNEK HORECA

GREEN CAFFÈ NERO - ŚWIEŻE, NATURALNE JEDZENIE I DOMOWE SMAKI
Green Caffè Nero to nie tylko dobra kawa, ale też smaczne jedzenie przygotowywane w wyjątkowy sposób.

więcej
INNOWACYJNY RĘKAW CUKIERNICZY RENGO
Termostabilne nadzienia owocowe i kremowe Lauretta sprzedawane są teraz w nowym, mniejszym opakowaniu - gotowym do użycia rękawie cukierniczym Rengo.

więcej
KARP NA ŚWIĘTA (I NIE TYLKO) W MAKRO POLSKA
Sieć hurtowni MAKRO Polska oferuje szeroki wybór karpia w różnych formach. Ryby pochodzą od sprawdzonych dostawców oraz hodowane są w wyspecjalizowany sposób, dzięki czemu wyróżniają się mięsem wysokiej jakości.

więcej
NOWA LINIA MAREK WŁASNYCH MAKRO
Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadza trzy nowe marki własne z myślą o gastronomii. MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium to linie wysokiej jakości produktów spożywczych i chemicznych oraz akcesoriów do wyposażenia, które dostosowane są do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.

więcej
“THE FRESH TASTE OF THE LAND" NOWYM HASŁEM FARM FRITES
Firma Farm Frites International, będąca liderem na rynku mrożonych produktów ziemniaczanych, zmienia slogan firmowy na "The fresh taste of the land". Nową myślą przewodnią Farm Frites chce podkreślić troskę o najwyższą jakość surowca, bezpieczeństwo oferowanych produktów.

więcej
MINISTERSTWO ROLNICTWA ODPOWIADA NA POTRZEBY POLSKIEGO WINIARSTWA
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi tworzy Zespół ds. opracowania programu sektorowego dla sektora wyrobów winiarskich w Polsce.

więcej
poprzednia 1 2 3 4 5 następna

MAGAZYN

Nr 172/2018

NA OKŁADCE: Z zamiłowania do dobrego jedzenia. Krzysztof Janiszewski, restaurator.
W ŚRODKU: gastronomiczny potencjał Instagrama. Czy social media są niezbędne w marketingu restauracji?


PARTNERZY

Advertisement