W puszkach dostępne będą na początku cztery najpopularniejsze napoje marki:
– tonik klasyczny,
– tonik ze skórką różowego grejpfruta,
– tonik z pomarańczami z Walencji i tymiankiem cytrynowym,
– tonik z kwiatem czarnego bzu.
– W Polsce, podobnie jak na całym świecie, notujemy coraz większą sprzedaż alkoholów premium. Klienci sięgający po alkohole z wyższej półki chcą, by mixery, na bazie których przygotują drinki, były równie wysokiej klasy, co kupowany przez nich alkohol. Tradycyjne toniki premium od Fentimans, którym zaufały najlepsze bary w Polsce i na świecie, idealnie się w tej roli sprawdzą – komentuje Aleksander Gryger, dyrektor sprzedaży The Merchant Company, oficjalnego i wyłącznego importera i dystrybutora napojów Fentimans w Polsce.
W Polsce napoje Fentimans są dostępne od 2013 roku i można je obecnie kupić w ponad 400 lokalach gastronomicznych, hotelach i sklepach na terenie całego kraju. Więcej informacji na temat portfolio Fentimans można uzyskać za pośrednictwem strony internetowej www.merchantco.pl