

Letnie orzeźwiające smaki


Specjalnie na letni sezon marka Soplica przygotowała aż trzy nowości dla wszystkich fanów orzeźwiających smaków.
– Soplica ma już ponad 30% udziałów w segmencie wódek smakowych i pozostaje jego niekwestionowanym liderem. Jednak ze względu na nalewkowy charakter marki, Soplica uchodzi za produkt sezonowy, chętniej wybierany przez konsumentów w chłodniejszych miesiącach – mówi Klaudia Krupicz, Senior Brand Manager Soplicy. – Dlatego też, wsłuchując się w głosy fanów naszej marki, postanowiliśmy otworzyć się również na bardziej orzeźwiające smaki.
Nowe Soplice Cytrynowe uzupełnione zostały o starannie wybrane smaki tradycyjnych polskich ziół i owoców: orzeźwiającej mięty, aromatycznych i cierpkich owoców pigwy oraz słodkich, soczystych malin. Lekki charakter nowych wariantów Soplicy podkreślony został zmianami graficznymi na etykietach, na których pojawiły się centralnie umieszczone cytryny oraz lekkie, rycinowe grafiki na dole etykiet, odwołujące się do drugiego smaku dopełniającego bazowy.
Wprowadzenie do sprzedaży nowych, orzeźwiających wariantów Soplicy wspierane będzie materiałami POS, specjalnymi ekspozycjami w sklepach, kampanią digitalową, letnimi eventami i działaniami PR. Wszystkie trzy smaki są dostępne w szerokiej dystrybucji od pierwszej połowy czerwca w butelkach o pojemności 100, 200 i 500 ml. Rekomendowane ceny nowych wariantów Soplicy to 5,99 zł za 100 ml, 11,79 zł za 200 ml i 25,89 zł za 500 ml.
Zobacz także

Kinley® zmienia wizerunek i wprowadza nową formułę produktów

W pełni naturalne owocowe i botaniczne aromaty, połączenie klasycznych toników z zaskakującymi smakami yuzu, kardamonu czy cytrusów oraz nowość o smaku czarnego bzu. To wszystko kryje się w odświeżonym portfolio Kinley, stworzonym z myślą o celebracji chwil dla siebie podczas wczesnego wieczoru.

Do Coca-Cola HBC Polska dołącza nowa marka kawy

Realizując założenia strategii biznesowej 24/7 ten globalny koncern napojowy rozszerza udział kawy w ofercie i nawiązuje strategiczne partnerstwo z Caffè Vergnano - rodzinną marką z Włoch, z ponad 140-letnią tradycją.

Koktajle z winem

Wino stanowiło składnik koktajli alkoholowych wiele wieków przed tym, gdy powstało słowo "koktajl". Mimo to cabernety i chardonnay nie należą do najchętniej wybieranych przez barmanów składników ich kompozycji. A to duży błąd, bo mogą wiele zaoferować.

Karta koktajlowa w czasach kryzysu

Tworzenie kart koktajlowych to teraz nie lada łamigłówka. Zadania nie ułatwiają stale rosnące ceny surowców i coroczne podwyżki. Dla wielu szefów barów najbliższe miesiące być może będą najtrudniejszymi w ich karierze, a z pewnością jednymi z najbardziej kreatywnych.

Najlepszy współczesny gin na świecie pochodzi z Polski! Krajowy trunek wygrywa World Gin Awards

Tytuł najlepszego współczesnego ginu na świecie zdobył polski rzemieślniczy Heritage Magnolia Gin. - Nigdy, przenigdy, nie marzyliśmy o takim tytule. Ale czasem rzeczywistość prześciga marzenia - mówią twórcy trunku, Aleksandra i Marcin Czajkiewicz.

Kawa Kobieca - zamiast kwiatów na Dzień Kobiet. Projekt non profit palarni HAYB i Your KAYA

Z okazji Dnia Kobiet warszawska palarnia kawy speciality HAYB już po raz czwarty stworzyła Kawę Kobiecą. Całkowity zysk z jej sprzedaży zostanie przekazany fundacjom walczącym o prawa kobiet - Okresowej Koalicji oraz Feminotece.
Inne kategorie
Podcasty


Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim prowadzić dialog? [PODCAST]

