x

Lavazza po raz 9 oficjalną kawą Wimbledonu

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    04.07.2019

Lavazza już dziewiąty rok z rzędu jest Oficjalną Kawą Wimbledonu. W tym zaprezentuje się również jako partner ubiegłorocznej mistrzyni turnieju - Angelique Kerber.

Strefa Lavazzy. Foto: materiały prasowe.
Strefa Lavazzy. Foto: materiały prasowe.
Lavazza, wiodąca na świecie kawowa marka, po raz kolejny powraca na korty Wielkiego Szlema jako Oficjalna Kawa Wimbledonu. Aby uczcić dziewiąty już z rzędu rok w roli partnera turnieju, Lavazza ogłasza rozpoczęcie współpracy z broniącą tytułu mistrzyni w singlu kobiet Angelique Kerber. Turniej na kortach Wielkiego Szlema jest też okazją do zaprezentowania dwóch wyjątkowych nowości produktowych marki.

Angelique Kerber, niemiecka tenisistka, która w ubiegłym roku po raz pierwszy zdobyła mistrzowski tytuł Wimbledonu pokonując siedmiokrotną zwyciężczynię Serenę Williams, dołączyła do zespołu Lavazzy jako oficjalna ambasadorka turnieju Wimbledon 2019. W tej roli Kerber weźmie udział w szeregu działań i spotkań zaplanowanych podczas turnieju w specjalnej strefie marki zorganizowanej na angielskich kortach. Ubiegłoroczna Mistrzyni i zwyciężczyni trzech z czterech turniejów Wielkiego Szlema, wraz z Carlosem Moyą i Andre Agassim zaangażowana została także do udziału w spotach telewizyjnych Lavazzy w ramach kampanii „More than Italian”, emitowanych obecnie w Wielkiej Brytanii.

– Ogromnie cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu Lavazzy jako ambasadorka marki podczas tegorocznego Wimbledonu. Kawa zawsze była ważną częścią mojego dnia, dlatego tym chętniej skorzystałam z szansy współpracy z marką, którą podziwiam za wysoką jakość i smak, zwłaszcza, że od dawna związana jest ze światem tenisa i Mistrzostwami – mówi Angelique Kerber.

Lavazza na czas turnieju zaplanowała także prezentację kolekcji Lavazza Tierra, mieszanek drobnoziarnistych kaw pochodzących z terenów zrównoważonych upraw, zamieszkiwanych przez społeczności zaangażowane w działania Fundacji Lavazza. Kawy te będą główną atrakcją w dwóch barach marki – Aorangi i The Baseline Bar – ustawionych na terenie „The Queue”, najsłynniejszej kolejki w Wielkiej Brytanii, gdzie kawa serwowana będzie najbardziej zagorzałym fanom tenisa, pragnącym zdobyć wejściówki na korty. Lavazza Tierra, przygotowywana wspólnie z organizacją pozarządową Rainforest Alliance, która pomogła ponad stu kolumbijskim rolniczym rodzinom odbudować plantacje kawy, obecna będzie również w nowej przestrzeni Wimbledonu, poświęconej działaniom i innowacjom marki Lavazza w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Przez dwa tygodnie turnieju, od poniedziałku, 1 lipca do niedzieli, 14 lipca 2019 r., 100 profesjonalnych baristów Lavazzy serwować będzie autentyczną włoską kawę blisko 500 tysiącom fanów tenisa, w 60 punktach rozmieszczonych na terenie Wimbledonu.

Miłośnikom tenisa, zgromadzonym tłumnie zarówno na widowni turnieju, jak również tym czekającym na wejście do prestiżowej strefy, kawa Lavazza serwowana jest w wariantach klasycznych i w formie limitowanej edycji, przygotowanej specjalnie na Wimbledon.

Wzmacniając globalne zaangażowanie firmy w tenisa ziemnego, Lavazza od czterech lat utrzymuje swoją pozycję jedynej na świecie marki z sektora „food and beverage”, będącej partnerem wszystkich czterech turniejów Wielkiego Szlema, serwując najlepiej sprzedającą się włoską kawę ponad 3 milionom miłośników tenisa podczas prestiżowych turniejów Roland Garros, Wimbledon, US Open i Australian Open.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Kolacja Chefs Only na zamku w Szydłowcu na rzecz bezdomnych zwierzaków

10 czerwca na zamku w Szydłowcu odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Chefs Only, któremu towarzyszyć będą m.in. gotowanie na żywo i warsztaty kulinarne. Zwieńczeniem wydarzenia będzie pięciodaniowa kolacja degustacyjna, przygotowana przez pięciu szefów kuchni.

Nocny Market - start sezonu 2023

Nocny Market wraca na nieczynny dworzec Warszawa Główna już 5 maja! W ósmym sezonie jednego z największych eventów streetfoodowych w Polsce dobrych gastronomicznych powrotów, ekscytujących debiutów i jeszcze kilku niespodzianek.

Witamy na foodservice24.pl! Zmieniamy nazwę, zmieniamy się dla was!

Pożegnaliśmy dotychczasową nazwę i stare logo naszego portalu - OuiChef.pl. Chcemy, aby nowa domena - foodservice24.pl - łatwiej wam się kojarzyła z naszym bratnim magazynem "Food Service". Uspójniamy wizerunek i ofertę wydawniczą!

Palikot i Wojewódzki atakowani za zachwalanie alkoholu w social mediach. Sprawa w prokuraturze

W sieci zawrzało. Aktywista Jan Śpiewak oskarża byłego polityka i przedsiębiorcę Janusza Palikota oraz celebrytę i dziennikarza Kubę Wojewódzkiego o nielegalne i nagminne zachwalanie alkoholu w social mediach. Sprawa trafiła do prokuratury. Co dalej?

Radosnych i smacznych świąt!

Wielkanocne życzenia od redakcji OuiChef.pl i "Food Service".

Bogusław Linda tańczy w reklamie nowego burgera z McDonald’s

Bogusław Linda zagrał w reklamie McDonald’s, prezentując... niezwykły taniec. Znany z kultowych ról aktor to kolejna osobowość polskiej kultury - po m.in. Michale Żebrowskim, Borysie Szycu czy idolu młodego pokolenia raperze Macie - zaangażowana w kampanię fastfoodowej sieci.

Inne kategorie

Podcasty

Nowe kierunki rozwoju i nowe kategorie roślinnych produktów [PODCAST]

Jak zmienia się rynek roślinnych zamienników produktów odzwierzęcych? Czego możemy się spodziewać na wegańskich talerzach w niedalekiej przyszłości? Rozmawiamy o tym z Katarzyną Sałatą, przedstawicielką kampanii RoślinnieJemy.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej