x

Odra Pak rozwija ofertę dla branży HoReCa

Kategoria: Twój biznes - oferta    01.08.2019

Konsorcjum Handlowe Odra Pak, największy dystrybutor opakowań i wyposażenia dla branży HoReCa, modyfikuje ofertę produktową. W związku z trendem eko i nowym ustawodawstwem unijnym, w asortymencie firmy pojawia się coraz więcej artykułów przyjaznych środowisku.

Część asortmyantu Odra Pak. Foto: materiały prasowe.
Część asortmyantu Odra Pak. Foto: materiały prasowe.
Asortyment Odra Pak dla branży HoReCa obejmuje kilka tysięcy produktów dostępnych bezpośrednio oraz kilkadziesiąt tysięcy towarów katalogowych. Są to m.in. opakowania jednorazowe i wyposażenie dla gastronomii, materiały opakowaniowe, artykuły higieniczne, artykuły do utrzymania czystości, produkty AGD czy chemia profesjonalna. Oferowane towary pochodzą od ponad 80 dostawców krajowych i zagranicznych, których Odra Pak jest bezpośrednim dystrybutorem.

Obecnie Odra Pak postanowiła skupić się na rozwijaniu asortymentu przyjaznego środowisku. Firma zwraca uwagę zarówno na ekologiczne, jak i na funkcjonalne cechy nowych produktów. Ważne jest to, aby wprowadzane nowości w pełni mogły zastąpić towary wycofywane z oferty. Firma stawia także na jakość i przystępną cenę.

Systematycznie rozwijana jest też marka własna Odra Pak Perfecto. Perfecto to gama artykułów o różnym zastosowaniu, której przewagą jest konkurencyjna cena przy utrzymaniu bardzo dobrej jakości. Pod marką Perfecto sprzedawane są m.in. worki na śmieci, folie aluminiowe, produkty higieniczne, rękawice jednorazowe, produkty dla gastronomii, dozowniki i kosmetyki hotelowe.

Odra Pak działa jako grupa zakupowa, w której skład wchodzą dziś 34 hurtownie zlokalizowane na terenie całej Polski. Duża siła zakupowa i negocjacyjna, pozwala oferować klientom bardzo dobre warunki współpracy. Ponadto po zbudowaniu magazynu, który od marca działa w Wałbrzyskiej Strefie Ekonomicznej – Bolesławiec, Odra Pak skróciła czas obsługi klientów. W najbliższym czasie firma planuje wprowadzenie kolejnych udogodnień dla branży HoReCa, m.in. uruchomienie platformy e-commerce.

– Odra Pak dąży do pozycji lidera dla dostaw produktów kosztowych, a przede wszystkim zaopatrzenia  branży HoReCa w pełnym zakresie asortymentowym. Jesteśmy otwarci na współpracę z nowymi dostawcami i hurtowniami w branży, szczególnie w tych rejonach, gdzie nie mamy pełnego zasięgu obsługi – powiedział Radosław Naskręt, Prezes Zarządu Odra Pak.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Nowa interpretacja kulinarnych klasyków z urządzeniami Rational

Istnieje wiele bezmięsnych przepisów na większość klasycznych dań mięsnych. Zamiast mięsa używane są alternatywy, takie jak tofu lub soja oraz różnorodne przyprawy czy różne tekstury. W końcu smaku doświadczamy nie tylko na języku, ale również za pomocą wszystkich naszych zmysłów.

Grupa Secret Garden: partnerskie relacje z dostawcą kluczem do stabilnej działalności

Jakie wyzwania stoją przed branżą gastronomiczną? Jaką rolę w prowadzeniu biznesu pełni stabilny dostawcy produktów? Opowiada Łukasz Pelowski, dyrektor generalny Secret Garden.

Trendy na rynku płatności. Co oznaczają dla gastronomii?

7 na 10 Polaków preferuje płatność kartą, również w gastronomii. Jak można skorzystać na aktualnych trendach? Rozmawiamy o tym z Joanną Seklecką, prezes zarządu eService.

Energooszczędność - zysk dla Ciebie i środowiska

Oszczędność energii to jedno z największych wyzwań stojących przed gastronomią. Trudno się dziwić, w końcu kuchenne zaplecze należy do najbardziej energochłonnych miejsc pracy. Ale bez obaw: im większe zapotrzebowanie energetyczne, tym większy potencjał oszczędności.

Pijalnie Czekolady E.Wedel: rozwijamy ofertę na wynos

- Wiemy, że zmiana jest głównym motorem napędowym biznesu i ciągle się rozwijamy - mówi Daniel Kucharski, prezes zarządu Pijalnie Czekolady E.Wedel. I opowiada m.in. o innowacjach, takich jak sklep internetowy oraz rozwój zamówień na wynos marki, która ma za sobą 129 lat historii.

Mex Polska chce mieć 100 Pijalni Wódki i Piwa

- Chłonność rynku na nasze Pijalnie Wódki i Piwa szacujemy na 100 lokalizacji. Jesteśmy na dobrej drodze do realizacji tego celu - mówi Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska.

Inne kategorie

Podcasty

Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim prowadzić dialog? [PODCAST]

Jak zmieniają się konsumenci i jak zmieniają się producenci? W jaki sposób obie te grupy odczuwają niepokoje i jak warto na nie reagować - opowiada Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu firmy Mlekpol.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej