– Od rozpoczęcia działalności w Polsce w 2017 cieszymy się pozytywnym przyjęciem przez Polaków. To sprawia, że do kolejnych inwestycji podchodzimy z jeszcze większym entuzjazmem i nie przestajemy się rozwijać. Otwarcie restauracji MAX w Poznaniu, już piątej w Polsce, jest dla nas ważnym punktem na drodze do osiągnięcia celu, jakim jest otwarcie 200 lokali na przestrzeni 10 lat – komentuje Richard Bergfors, CEO MAX Premium Burgers.
Polacy pokochali szwedzkie burgery za bezkompromisowe podejście MAX-a do jakości, które potwierdziły testy smaku przeprowadzone dla kultowych pozycji z jego menu. Przykładowo, aż 59% respondentów wybrała w teście ślepym (w którym konsumenci próbują dań, nie wiedząc, jakiej marki produkty są im podawane) smak Frisco burgera jako najlepszy. Tym samym ta pozycja z menu MAX-a pokonała takie klasyki, jak Big Mac z McDonald’s oraz Whopper z Burger King (Kantar Millward Brown, Wrocław, 2017). Również klasyczny czekoladowy shake w wydaniu MAX Premium Burger cieszył się znacznie większym uznaniem konsumentów w porównaniu z konkurencją (wybrało go 50% badanych, natomiast Shake o smaku czekoladowym sieci McDonald ’s i Shake Deluxe Czekolada z KFC zdobyły po 25% głosów; Kantar Millward Brown, Wrocław, 2019).Dobrym odbiorem cieszy się także „Zielone Menu” sieci, czyli dania wegetariańskie i wegańskie, które nie tylko promują alternatywy dla mięsa i pomagają w ograniczeniu jego spożycia, ale również wspomagają redukcję emisji dwutlenku węgla.
W MAX pasja do burgerów łączy się z troską o środowisko, dzięki czemu restauracja może oferować pyszne i jednocześnie pozytywne dla klimatu produkty. – Wiemy, że Polacy, tak jak Szwedzi kochają zarówno dobre jedzenie, jak i naturę, dlatego jesteśmy pewni, że nasza filozofia zainspiruje ich do odwiedzania naszej nowej restauracji w Poznaniu – mówi Richard Bergfors.
MAX-a na tle konkurencji wyróżnia długotrwała praca nad zrównoważonym rozwojem, będąca główną wartością przedsiębiorstwa. MAX jest pierwszą siecią restauracji na świecie, która wprowadziła oznaczenia śladu węglowego na swoich produktach w menu, które od czerwca 2018 roku jest w pełni pozytywne dla klimatu. Oznacza to, że poprzez sadzenie drzew, MAX kompensuje nie tylko 100% wyemitowanego do atmosfery dwutlenku węgla, ale jeszcze 10% dodatkowych. Do tej pory posadzono ponad 1,8 mln drzew. MAX stawia sobie za cel, by w 2022 roku już co drugi burger sprzedany w restauracjach MAX zawierał coś innego niż czerwone mięso. Jeśli zostanie on osiągnięty, doprowadzi to do 30-procentowej redukcji emisji dwutlenku węgla już w siedem lat. Tym sposobem, każdy kęs burgera MAX pomaga w walce ze zmianami klimatycznymi.
Poznańska restauracja jest w stanie pomieścić dużą liczbę pasjonatów burgerów – lokal ma powierzchnię 506 m2 i oferuje 100 miejsc siedzących w środku, opcję drive in oraz parking dla zmotoryzowanych klientów. Atutem lokalizacji jest bliskość przystanku tramwajowego, obsługującego kilka linii komunikacji miejskiej.
Restauracja przy ulicy Hetmańskiej 82a będzie otwarta codziennie w godz. 6:00 – 1:00.
W godzinach 6:00 – 10:30 kierownik restauracji w Poznaniu Łukasz Kuczak zaprasza na menu śniadaniowe.