Jednym z detali nowego wzoru butelki jest wyraźnie wygrawerowany w szkle symbol doliny, nadający jej większej wyrazistości i honorujący wieloletnie dziedzictwo marki. Wytłoczony w złotym kolorze, legendarny symbol jelenia, dumnie prezentuje się pomiędzy ułożonymi w kształt litery V stokami doliny. Ozdobiony złotymi elementami podpis Williama Granta, znajduje się w górnej części butelki.
Za pomocą nowego, elganckiego opakowania chcieliśmy podkreślić miejsce produkcji whisky Glenfiddich oraz jej unikalne dziedzictwo – mówi Paweł Iwanowicz, Brand Manager marki Glenfiddich. Nasze flagowe produkty należą do najlepiej sprzedających się na świecie whisky typu single malt, więc bardzo ważne było, by odzwierciedlić bezsporną jakość trunku za pomocą unikalnego i nowoczesnego wzornictwa – dodaje.
12-letnia whisky
To specjalność marki Glenfiddich, od teraz dostępna pod zmienioną nazwą Our Original Twelve.
Dojrzewanie: w najlepszych beczkach po sherry Oloroso i Burbonie, przez co najmniej 12 lat.
Cechy sensoryczne: wspaniale zrównoważony aromat, bogate i wyrafinowane nuty świeżej brzoskwini i delikatnego dębu.
Cena za 700 ml – 149 zł.
15-letnia whisky
Nowa nazwa Our Solera Fifteen podkreśla znaczenie unikalnego systemu Solera. Ta innowacyjna whisky single malt produkowana jest od 1998 roku.
Dojrzewanie: system Solera łączy w sobie whisky dojrzewającą w beczkach po sherry i burbonie oraz w nowych beczkach dębowych.
Cechy sensoryczne: mocny, ciepły smak przypraw, miodu i owoców, który z każdym rokiem nabiera większej głębi.
Cena za 700 ml – 239 zł.