x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Elegancja Doliny Jelenia

Kategoria: Karta - napoje    14.11.2019

Szkocka whisky w nowych wyjątkowych opakowaniach od października już w sprzedaży!

Nowe butelki i opakowania Glenfiddich. Foto: materiały prasowe.
Nowe butelki i opakowania Glenfiddich. Foto: materiały prasowe.
Glenfiddich oznacza „Dolinę Jelenia” – miejsce w regionie Speyside w Szkocji, w którym twórca marki, William Grant, spełnił w 1887 r. swoje marzenie, własnoręcznie budując destylarnię. Dokonał tego z pomocą swoich siedmiu synów i dwóch córek w ciągu zaledwie roku. Właśnie do tych czasów, czyli do początków marki Glenfiddich, nawiązuje nowy wygląd opakowania. Łączy on w sobie rodzinne dziedzictwo z wyrafinowanym i eleganckim wzornictwem. Nowe opakowania wariantów 12YO i 15YO mają zdecydowany charakter, który jednocześnie zachowuje najważniejsze, ikoniczne elementy butelek. 

Jednym z detali nowego wzoru butelki jest wyraźnie wygrawerowany w szkle symbol doliny, nadający jej większej wyrazistości i honorujący wieloletnie dziedzictwo marki. Wytłoczony w złotym kolorze, legendarny symbol jelenia, dumnie prezentuje się pomiędzy ułożonymi w kształt litery V stokami doliny. Ozdobiony złotymi elementami podpis Williama Granta, znajduje się w górnej części butelki.

Za pomocą nowego, elganckiego opakowania chcieliśmy podkreślić miejsce produkcji whisky Glenfiddich oraz jej unikalne dziedzictwo – mówi Paweł Iwanowicz, Brand Manager marki Glenfiddich. Nasze flagowe produkty należą do najlepiej sprzedających się na świecie whisky typu single malt, więc bardzo ważne było, by odzwierciedlić bezsporną jakość trunku za pomocą unikalnego i nowoczesnego wzornictwa – dodaje.

12-letnia whisky
To specjalność marki Glenfiddich, od teraz dostępna pod zmienioną nazwą Our Original Twelve.
Dojrzewanie: w najlepszych beczkach po sherry Oloroso i Burbonie, przez co najmniej 12 lat.
Cechy sensoryczne: wspaniale zrównoważony aromat, bogate i wyrafinowane nuty świeżej brzoskwini i delikatnego dębu.
Cena za 700 ml – 149 zł.

15-letnia whisky
Nowa nazwa Our Solera Fifteen podkreśla znaczenie unikalnego systemu Solera. Ta innowacyjna whisky single malt produkowana jest od 1998 roku.
Dojrzewanie: system Solera łączy w sobie whisky dojrzewającą w beczkach po sherry i burbonie oraz w nowych beczkach dębowych.
Cechy sensoryczne: mocny, ciepły smak przypraw, miodu i owoców, który z każdym rokiem nabiera większej głębi.
Cena za 700 ml – 239 zł.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Kinley® zmienia wizerunek i wprowadza nową formułę produktów

W pełni naturalne owocowe i botaniczne aromaty, połączenie klasycznych toników z zaskakującymi smakami yuzu, kardamonu czy cytrusów oraz nowość o smaku czarnego bzu. To wszystko kryje się w odświeżonym portfolio Kinley, stworzonym z myślą o celebracji chwil dla siebie podczas wczesnego wieczoru.

Do Coca-Cola HBC Polska dołącza nowa marka kawy

Realizując założenia strategii biznesowej 24/7 ten globalny koncern napojowy rozszerza udział kawy w ofercie i nawiązuje strategiczne partnerstwo z Caffè Vergnano - rodzinną marką z Włoch, z ponad 140-letnią tradycją.

Koktajle z winem

Wino stanowiło składnik koktajli alkoholowych wiele wieków przed tym, gdy powstało słowo "koktajl". Mimo to cabernety i chardonnay nie należą do najchętniej wybieranych przez barmanów składników ich kompozycji. A to duży błąd, bo mogą wiele zaoferować.

Karta koktajlowa w czasach kryzysu

Tworzenie kart koktajlowych to teraz nie lada łamigłówka. Zadania nie ułatwiają stale rosnące ceny surowców i coroczne podwyżki. Dla wielu szefów barów najbliższe miesiące być może będą najtrudniejszymi w ich karierze, a z pewnością jednymi z najbardziej kreatywnych.

Najlepszy współczesny gin na świecie pochodzi z Polski! Krajowy trunek wygrywa World Gin Awards

Tytuł najlepszego współczesnego ginu na świecie zdobył polski rzemieślniczy Heritage Magnolia Gin. - Nigdy, przenigdy, nie marzyliśmy o takim tytule. Ale czasem rzeczywistość prześciga marzenia - mówią twórcy trunku, Aleksandra i Marcin Czajkiewicz.

Kawa Kobieca - zamiast kwiatów na Dzień Kobiet. Projekt non profit palarni HAYB i Your KAYA

Z okazji Dnia Kobiet warszawska palarnia kawy speciality HAYB już po raz czwarty stworzyła Kawę Kobiecą. Całkowity zysk z jej sprzedaży zostanie przekazany fundacjom walczącym o prawa kobiet - Okresowej Koalicji oraz Feminotece.

Inne kategorie

Podcasty

Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim prowadzić dialog? [PODCAST]

Jak zmieniają się konsumenci i jak zmieniają się producenci? W jaki sposób obie te grupy odczuwają niepokoje i jak warto na nie reagować - opowiada Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu firmy Mlekpol.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej