

Pizza Hut we franczyzie


AmRest wdraża model franczyzowy dla restauracji Pizza Hut w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki rozwojowi franczyzy marka przyśpieszy dynamikę wzrostu oraz zwiększy swój zasięg w mniejszych ośrodkach od 80 tys. mieszkańców.
Pizza Hut oferuje sprawdzony model biznesowy wspierając franczyzobiorców – od oceny lokalizacji, poprzez jej przygotowanie, budowę i otwarcie restauracji. Marka proponuje sprawdzone i atrakcyjne formaty: express oraz fast casual delivery. Express jest ofertą skierowaną do centrów handlowych, stacji benzynowych, sieci kin wymagającą niewielkiej powierzchni najmu od 40 m². Model fast casual delivery to format z miejscami siedzącymi oraz realizacją zamówień z dostawą do domu. Docelową lokalizacją są centra miast lub duże osiedla. Restauracja fast casual delivery powinna posiadać łatwy dostęp dla gości i kierowców oraz od 110-120 m² powierzchni.
AmRest zarządza już franczyzowymi restauracjami Pizza Hut w Europie Zachodniej – to ponad 100 lokali we Francji i 70 w Niemczech. Dodatkowo spółka prowadzi prawie 30 restauracji Pizza Hut w modelu franczyzowym w Rosji.
Zobacz także

Nowa interpretacja kulinarnych klasyków z urządzeniami Rational

Istnieje wiele bezmięsnych przepisów na większość klasycznych dań mięsnych. Zamiast mięsa używane są alternatywy, takie jak tofu lub soja oraz różnorodne przyprawy czy różne tekstury. W końcu smaku doświadczamy nie tylko na języku, ale również za pomocą wszystkich naszych zmysłów.

Grupa Secret Garden: partnerskie relacje z dostawcą kluczem do stabilnej działalności

Jakie wyzwania stoją przed branżą gastronomiczną? Jaką rolę w prowadzeniu biznesu pełni stabilny dostawcy produktów? Opowiada Łukasz Pelowski, dyrektor generalny Secret Garden.

Trendy na rynku płatności. Co oznaczają dla gastronomii?

7 na 10 Polaków preferuje płatność kartą, również w gastronomii. Jak można skorzystać na aktualnych trendach? Rozmawiamy o tym z Joanną Seklecką, prezes zarządu eService.

Energooszczędność - zysk dla Ciebie i środowiska

Oszczędność energii to jedno z największych wyzwań stojących przed gastronomią. Trudno się dziwić, w końcu kuchenne zaplecze należy do najbardziej energochłonnych miejsc pracy. Ale bez obaw: im większe zapotrzebowanie energetyczne, tym większy potencjał oszczędności.

Pijalnie Czekolady E.Wedel: rozwijamy ofertę na wynos

- Wiemy, że zmiana jest głównym motorem napędowym biznesu i ciągle się rozwijamy - mówi Daniel Kucharski, prezes zarządu Pijalnie Czekolady E.Wedel. I opowiada m.in. o innowacjach, takich jak sklep internetowy oraz rozwój zamówień na wynos marki, która ma za sobą 129 lat historii.

Mex Polska chce mieć 100 Pijalni Wódki i Piwa

- Chłonność rynku na nasze Pijalnie Wódki i Piwa szacujemy na 100 lokalizacji. Jesteśmy na dobrej drodze do realizacji tego celu - mówi Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska.
Inne kategorie
Podcasty


Nowe kierunki rozwoju i nowe kategorie roślinnych produktów [PODCAST]

