- Na zdjęciu od lewej: Katarzyna Pierzchała, Ilona Mrozowska - redaktor naczelna portalu handelextra.pl, Michalina Szczepańska - redaktor naczelna miesięcznika Handel, Magdalena Weiss, Joanna Hamdan
W najnowszym odcinku dominuje tematyka świąteczna. O winach musujących opowiada Monika Dyrda, client director w Nielsenie, a o opracowywanym przez naukowców batoniku z karpia, który jest superzdrowy i który już jest testowany przez sportowców - dr inż. Joanna Tkaczewska z Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie. Agnieszka Andruszewska z gospodarstwa rybnego w Smolinie mówi o karpiu na wigilijnym stole, ale również o sushi i burgerze z tej ryby oraz czarnym PR-ze, z którym mierzy się branża. Temat customer experience - w dużym i małym wymiarze - podejmuje Szymon Mordasiewicz, dyrektor komercyjny w GfK. Jarosław Sokolnicki, ekspert rynku handlu detalicznego w Microsofcie, podpowiada natomiast w podcaście, co będzie zainstalowane w sklepie (niedalekiej) przyszłości.
Podcastów "Handlu" można posłuchać tutaj, a także na Spotify, iTunes i w innych aplikacjach.