x

Warszawa: Costa Coffee w dostawie przez Uber Eats

Kategoria: Twój biznes - wiedza    05.02.2020

Na start: bezpłatna dostawa zamówień w ramach Uber Eats z 10 lokalizacji w Warszawie.

Zamów kawę z Costa Coffee przez aplikację Uber Eats. Foto: materiały prasowe.
Zamów kawę z Costa Coffee przez aplikację Uber Eats. Foto: materiały prasowe.
Od dziś, 5 lutego 2020, wszyscy mieszkający w Warszawie użytkownicy aplikacji Uber Eats będą mogli złożyć w niej zamówienia na jedzenie i napoje z oferty brytyjskiej sieci kawiarni – Costa Coffee. W aplikacji będzie można zamówić apetycznego wrapa lub kawałek ciasta, ale także swoją ulubioną kawę, niezależnie do tego, czy jest to „mała czarna” czy jakikolwiek inny kawowy napój z oferty kawiarni.

Darmowa dostawa

Z okazji rozpoczęcia współpracy między markami przygotowano specjalną ofertę – przez dwa tygodnia (czyli do 18 lutego) zamówienia na kawę i przekąski złożone w Uber Eats będą dostarczane bezpłatnie (klienci nie poniosą kosztów dostawy).

Ciesz się smakiem świeżej kawy i pszynych przekąsek nie wychodząc z domu lub z biura. Foto: materiały prasowe.
Ciesz się smakiem świeżej kawy i pszynych przekąsek nie wychodząc z domu lub z biura. Foto: materiały prasowe.
"Współpraca z Uber Eats jest odpowiedzią na potrzeby wielbicieli Costa Coffee szukających sposobów na delektowanie się naszą wspaniałą kawą w sposób szybki i wygodny. Dostarczając ją prosto do ich domów, biur czy innych miejsc spotkań, sprawiamy, że marka Costa Coffee staje się jeszcze bardziej dostępna. Z niecierpliwością czekamy na rezultaty pilotażowej akcji w Warszawie i wykorzystanie wyników do zbadania, w jaki sposób możemy zaoferować klientom jeszcze doskonalszą obsługę" – mówi Wojciech Skoczylas, Retail Director Costa Poland & Latvia.

“Jesteśmy niezmiernie dumni i cieszymy się, że Costa Coffee została naszym kolejnym partnerem. Od teraz warszawscy smakosze kawy mogą ją zamawiać za jednym kliknięciem w aplikacji - niezależnie od tego, czy będzie to poranny, pobudzający napój w domu, czy popołudniowa “mała czarna” w biurze” – komentuje Jakub Pietraszek, General Manager, Uber Eats Polska.

Restauracje Costa Coffee objęte akcją:
– ul. Wańkowicza 1 (Kabaty),
– ul. Ciszewskiego 15 (Ursynów),
– ul. Górczewska 212/226 (Bemowo),
– ul. Wołoska 22 (Mokotów),
– ul. Francuska 12 (Praga Południe, Saska Kępa),
– ul. Tamka 29 (Śródmieście, Powiśle),
– ul. Sienna 75 (Wola),
– al. Lecha Kaczyńskiego 14 (Śródmieście),
– ul. Światowida 41 (Białołęka, Tarchomin),
– ul. Grochowska 207 (Praga Południe).

W celu skorzystania z oferty w aplikacji Uber Eats należy wpisać kod promocyjny COSTA (aktywny do 18.02), by cieszyć się darmową dostawą.

Autor tekstu: Wojciech Piasecki
O AUTORZE
Wojciech Tomasz Piasecki
Z wykształcenia mgr inż technologii żywności i żywienia człowieka. Od 13 lat związany z branżą żywności jako technolog i dziennikarz. Specjalizuje się w analizie sensorycznej, badaniach ilościowych i jakościowych na rynku FMCG, technologii gastronomicznej oraz dietetyce sportowej. Z zamiłowania kucharz i piekarz nieustannie poszukujący nowych smaków. Promuje kuchnię zdrową i zbilansowaną. Uwielbia podróże, zarówno te miejskie, jak i z plecakiem w nieznane.

Zobacz także

MAX Premium Burgers: wyróżnia nas zielone menu

Od siedmiu lat działa w Polsce sieć restauracji MAX Premium Burgers ze Szwecji, która istnieje od 1968 roku. Dlaczego rozwija się w kraju tak odmiennym od Skandynawii? Czemu stawia na roślinne menu? Opowiada Jerzy Jakubiak, head of development w MAX Premium Burgers.

Zabytki? To przeżytek! 81 proc. podróżuje, by próbować nowej kuchni

Według "Global Travel Trends Report" aż 81 proc. badanych jako najważniejszy cel swojej podróży wskazało kulinaria. Czy to przypadek, że w tym roku Polska została wskazana jako kierunek podróży numer 1, a jednymi z najbardziej viralowych TikToków stają się te z testami polskiego jedzenia?

800 mln zł - tyle zaległości ma branża gastronomiczna!

BIG InfoMonitor podaje, że na drodze do poprawy sytuacji branży gastronomicznej stanęła inflacja: biznes zmaga się z utrzymującymi się wysokimi cenami produktów żywnościowych, energii, paliwa i konkurencją.

Subway uspokaja franczyzobiorców i otwiera się na współpracę z korporacjami

Zarząd sieci restauracji Subway ogłosił gotowość do współpracy z korporacjami, co jest zwrotem o niemal 180 stopni w stosunku do dotychczasowej strategii. Ma to uspokoić dotychczasowych franczyzobiorców zaniepokojonych przyszłością marki.

Robot dostarcza jedzenie z Pyszne.pl. Serwis testuje dostawy na krótkim dystansie

Na ulice Warszawy wyjechał pierwszy w historii marki, półautonomiczny robot dostawczy Pyszne.pl. Operator delivery testuje innowacyjne rozwiązanie, które ma usprawnić proces dowozu zamówień na niewielkich dystansach. Sprawdzamy, jak działa taki robot.

Sposób na sukces: piekarnie z dodatkowymi funkcjami - kawiarni, śniadaniowni i wine baru

Słowo "chleb" przywołuje szeroki wachlarz pozytywnych skojarzeń, a zapach świeżego pieczywa jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. W ostatnich latach modne stały się lokale łączące funkcje piekarni i kawiarni, bistro czy wine baru. Jaki jest ich przepis na sukces?

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej