

Bezkontaktowa dostawa zamówień z sieci Sfinksa


Sieci restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło, Fabryka Pizzy i WOOK zarządzane przez Sfinks Polska wobec zamknięcia lokali gastronomicznych postawiły na dowóz zamówień oraz odbiór osobisty. Spółka wdrożyła dodatkowe procedury bezpieczeństwa oferując bezkontaktową dostawę.
W efekcie dania w dowozie i na wynos można zamawiać obecnie z ponad 40 restauracji w całej Polsce, m.in. w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Olsztynie. Usługa delivery realizowana jest za pośrednictwem własnego serwisu smacznieiszybko.pl, a także we współpracy z popularnymi portalami do zamawiania online.
– Wiele osób w tym okresie korzysta z możliwości pracy zdalnej lub opiekuje się dziećmi i nie zawsze ma czas lub chęć na gotowanie. Z tą myślą w wybranych restauracjach w całej Polsce, tam gdzie było to możliwe, kontynuujemy usługę dostawy, a dodatkowo wprowadziliśmy możliwość odbioru osobistego. Mając na uwadze bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników, wdrożyliśmy rygorystyczne standardy bezpieczeństwa przy odbiorze zamówień i dostarczamy posiłki zgodnie z wypracowanym wspólnie z branżą Kodeksem Dobrych Praktyk w tym zakresie – podkreśla Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska, spółki do której należą sieci Sphinx, Chłopskie Jadło, Fabryka Pizzy i WOOK.
Sfinks całkowicie zrezygnował z rozliczeń gotówką, a płatności za zamówienia realizowane są online bądź za pomocą odpowiednio zabezpieczanych terminali płatniczych. Ponadto zgodnie z Kodeksem Dobrych Praktyk posiłki przekazywane są klientom bezkontaktowo, przy zachowaniu odpowiedniej odległości. W restauracjach cały czas obowiązują wzmożone środki ostrożności. Ograniczone zostały również kontakty między obsługą restauracji a dostawcami.
Zobacz także

Ukraińska sieć Lviv Croissants otworzyła szósty lokal i ujawnia dalsze plany

Znamy miasta, w których Lviv Croissants podpisał już umowy na uruchomienie kolejnych lokali pod swoim szyldem. Sieć obrała ostry kurs na Polskę - 1 czerwca otworzyła szósty bar w naszym kraju.

Popeyes - nowa sieć szykuje się do debiutu w Polsce. Wiemy, gdzie będzie pierwszy lokal

Pierwszy lokal amerykańskiej sieci gastronomicznej Popeyes znanej z dań w stylu luizjańskim już w lipcu przywita pierwszych gości. Zostanie otwarty we Wrocławiu w Pasażu Grunwaldzkim.

Marcin Szachowicz: Pięć rozwiązań dobrych dla restauracyjnej kasy

Gdy drożeją warzywa, owoce, nabiał i inne artykuły spożywcze oraz zmniejsza się zawartość portfeli Polaków gastronomia jest w kropce. Podnosić ceny dań? Zmniejszać porcje? Szukać tańszych produktów? Żadne rozwiązanie nie jest dobre. Jak więc sprawić, by goście wciąż chętnie odwiedzali restauracje?

MAX Premium Burgers: wyróżnia nas zielone menu

Od siedmiu lat działa w Polsce sieć restauracji MAX Premium Burgers ze Szwecji, która istnieje od 1968 roku. Dlaczego rozwija się w kraju tak odmiennym od Skandynawii? Czemu stawia na roślinne menu? Opowiada Jerzy Jakubiak, head of development w MAX Premium Burgers.

Zabytki? To przeżytek! 81 proc. podróżuje, by próbować nowej kuchni

Według "Global Travel Trends Report" aż 81 proc. badanych jako najważniejszy cel swojej podróży wskazało kulinaria. Czy to przypadek, że w tym roku Polska została wskazana jako kierunek podróży numer 1, a jednymi z najbardziej viralowych TikToków stają się te z testami polskiego jedzenia?

800 mln zł - tyle zaległości ma branża gastronomiczna!

BIG InfoMonitor podaje, że na drodze do poprawy sytuacji branży gastronomicznej stanęła inflacja: biznes zmaga się z utrzymującymi się wysokimi cenami produktów żywnościowych, energii, paliwa i konkurencją.
Inne kategorie
Podcasty


Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim prowadzić dialog? [PODCAST]

