x

Wsparcie dla gastronomii w MAKRO Polska

Kategoria: Twój biznes - oferta    28.04.2020

MAKRO Polska nawiązało współpracę z portalem Groupon, dzięki czemu jego klienci gastronomiczni mogą na korzystnych warunkach promować własne biznesy na tej platformie. Sieć stworzyła też stronę, na której właściciele małych sklepów oferują swoje usługi zakupów na telefon.

Zakupy na telefon. Zdjęcie: materiały prasowe.
Zakupy na telefon. Zdjęcie: materiały prasowe.
Celem działań jest wsparcie lokalnych przedsiębiorców w dopasowywaniu ich oferty do nowych warunków oraz wzmocnienie ich komunikacji z konsumentami. Na stronie www.zakupynatelefon.makro.pl mogą znaleźć się przedsiębiorcy posiadający kartę klienta MAKRO. Osoby, które jej nie posiadają, a chciałyby dołączyć do programu, mogą bezpłatnie zarejestrować się online jako klient MAKRO i również mieć dostęp do formularzy na makrodlahandlu.pl. Aby znaleźć się na mapie, właściciel sklepu powinien wypełnić krótki formularz o oferowanych przez siebie usługach. Formularze dostępne są po zalogowaniu na stronie makrodlahandlu.pl i wymagają podania danych jak: adres, numer kontaktowy czy informacje o płatnościach kartą i innych usługach.
Konsumenci, którzy wejdą na stronę www.zakupynatelefon.makro.pl, mogą szybko znaleźć w swojej okolicy sklepy, które oferują zakupy telefoniczne. Na stronie udostępnione są dane kontaktowe oraz pozostałe usługi dostępne w konkretnych sklepach. Konsument indywidualnie ustala sposób oraz czas odbioru swojego zamówienia, dzięki czemu właściciel sklepu może działać wg własnych preferencji.
MAKRO Polska, jako jeden z siedmiu krajów w grupie METRO, nawiązało też współpracę z platformą Groupon. Teraz portal, z którego promocji korzysta na świecie ponad 40 milionów o użytkowników, wychodzi naprzeciw potrzebom klientów HoReCa i razem z MAKRO Polska uruchamia nowy program wsparcia. Właściciele biznesów gastronomicznych mogą udostępniać na platformach Groupon vouchery na dostawę ze swoich lokali bez opłaty serwisowej. Co więcej, właściciele biznesów z sektora HoReCa mogą w łatwy sposób połączyć ofertę Groupon ze swoją stroną internetową oraz narzędziem DISH i bezpośrednio promować vouchery na dostawę. MAKRO Polska zapewnia również gotowe materiały dla restauracji do promowania voucherów w social mediach. Oferta ważna jest do 31 maja 2020 roku.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Nowa interpretacja kulinarnych klasyków z urządzeniami Rational

Istnieje wiele bezmięsnych przepisów na większość klasycznych dań mięsnych. Zamiast mięsa używane są alternatywy, takie jak tofu lub soja oraz różnorodne przyprawy czy różne tekstury. W końcu smaku doświadczamy nie tylko na języku, ale również za pomocą wszystkich naszych zmysłów.

Grupa Secret Garden: partnerskie relacje z dostawcą kluczem do stabilnej działalności

Jakie wyzwania stoją przed branżą gastronomiczną? Jaką rolę w prowadzeniu biznesu pełni stabilny dostawcy produktów? Opowiada Łukasz Pelowski, dyrektor generalny Secret Garden.

Trendy na rynku płatności. Co oznaczają dla gastronomii?

7 na 10 Polaków preferuje płatność kartą, również w gastronomii. Jak można skorzystać na aktualnych trendach? Rozmawiamy o tym z Joanną Seklecką, prezes zarządu eService.

Energooszczędność - zysk dla Ciebie i środowiska

Oszczędność energii to jedno z największych wyzwań stojących przed gastronomią. Trudno się dziwić, w końcu kuchenne zaplecze należy do najbardziej energochłonnych miejsc pracy. Ale bez obaw: im większe zapotrzebowanie energetyczne, tym większy potencjał oszczędności.

Pijalnie Czekolady E.Wedel: rozwijamy ofertę na wynos

- Wiemy, że zmiana jest głównym motorem napędowym biznesu i ciągle się rozwijamy - mówi Daniel Kucharski, prezes zarządu Pijalnie Czekolady E.Wedel. I opowiada m.in. o innowacjach, takich jak sklep internetowy oraz rozwój zamówień na wynos marki, która ma za sobą 129 lat historii.

Mex Polska chce mieć 100 Pijalni Wódki i Piwa

- Chłonność rynku na nasze Pijalnie Wódki i Piwa szacujemy na 100 lokalizacji. Jesteśmy na dobrej drodze do realizacji tego celu - mówi Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej