- Zdjęcie: materiały prasowe.
Strona maxorder.pl wyświetla się na komputerach jak i na urządzeniach mobilnych. Usługa jest wygodną alternatywą szczególnie dla zakupu na linii Drive. Oferują ją wszystkie lokale sieci MAX Premium Burgers.
Zamówienia online to ważny element strategii dostosowania do bieżących ograniczeń w działaniu obiektów gastronomicznych. Strategia ta obejmuje zarówno zmiany w organizacji funkcjonowania restauracji jak i modyfikacje menu.
– W MAX przyjęliśmy aktywną postawę wobec bieżących ograniczeń w gastronomii. Po pierwsze, intensywnie rozwijamy dostawy. Współpracujemy z czterema partnerami w tym zakresie. Tę formę sprzedaży prowadzą już wszystkie nasze lokale. Po drugie, uzupełniliśmy menu o produkty, które
szczególnie dobrze sprawdzają się w transporcie – czy to po zakupie na Drive lub na wynos, czy to po zamówieniu przez jedną z aplikacji dowozowych. Mówię o linii burgerów DeliVery Cheezy oraz o Snack Boxach. Wreszcie po trzecie, odciążamy linie samochodowe Drive poprzez właśnie wprowadzone zamawianie online – opcję szczególnie atrakcyjną z punktu widzenia gości, którzy mogą spokojnie dokonać zamówienia w domowym zaciszu, podjechać do restauracji na wybraną godzinę i odebrać ciepły posiłek bez konieczności czekania w kolejce. Tę możliwość oferują też nasze lokale w niedawno otwartych galeriach handlowych – mówi Jerzy Jakubiak, country manager w MAX Poland .
Sieć planuje dalsze poszerzanie menu o produkty stworzone z myślą o konsumpcji w domu.