

Frentzza - Pizza & Friends - nowy koncept firmy 7 Street


Frentzza - Pizza & Friends to miejsce, gdzie można zamówić pizzę z tradycyjnych włoskich produktów, ale także wybrać jeden z wielu w 100% roślinnych wariantów tego dania. Na przełomie kwietnia i maja wystartowała pizzeria na warszawskim Mokotowie, a w trzecim tygodniu maja ruszy lokal w Elblągu.
Na przełomie kwietnia i maja firma „7 Street Łukasz Błażejewski” mająca w swoim portfolio takie marki gastronomiczne jak 7 Street – Bar & Grill, Meet & Fit – Slow Food oraz Woody’s – Premium Burgers wprowadziła na rynek kolejną markę Frentzza – Pizza & Friends. Poszerza ona portfolio trzech sieci o nowy koncept skupiający się na pizzy.
Pizze Frentzza to klasyczne kompozycje z włoskich składników w umiarkowanych cenach. W menu każdy znajdzie coś dla siebie, oprócz klasycznych pizz mamy wegańskie pozycje oraz możliwość stworzenia autorskich kompozycji z dowolnie wybranych produktów. Wyróżnikiem oferty jest ciasto, którego skład jest tajemnicą handlową – to m. in. mieszanka 12 odpowiednio dobranych przypraw (udostępniana lokalom w gotowej postaci).
Frentzza działa obecnie na warszawskim Mokotowie, a w trzecim tygodniu maja ruszy w Elblągu. Ze względu na wprowadzone ograniczenia w funkcjonowaniu restauracji w związku z pandemią COVID-19 na razie prowadzona jest sprzedaż tylko z dostawą poprzez stronę Frentzza.pl oraz we współpracy z portalami, ale po zniesieniu ograniczeń lokal ruszy z ekspansją.
Sieć chce otwierać kolejne lokale z obsługą gości. Posiada przygotowanie logistyczne, które pozwala w krótkim czasie nawiązać współpracę z innymi restauracjami, które teraz działają prężnie z dowozami i chciałby poszerzyć swoją działalność o markę Frentzza przy jednoczesnym zachowaniu swojego podstawowego biznesu. Warunkiem jest korzystanie z produktów marki własnej Frentzza m.in. takich jak 12 wyselekcjonowanych przypraw, oryginalne sosy oraz włoskie składniki.
Zobacz także

Sady Bistro w Krakowie - kuchnia inspirowana sadem. Za koncept odpowiada Tadeusz Müller

Nowe miejsce na kulinarnej mapie Krakowa. Przy Grzegórzeckiej działa już Sady Bistro. Menu, które stworzył Tadeusz Müller, ma przenosić gości do lanckorońskich sadów.

Nowa kawiarnia So Coffee w Katowicach. To pierwszy lokal sieci poza centrum handlowym

Należąca do Lagardère Travel Retail sieć So Coffee świętuje start nowej kawiarni w Katowicach. To pierwszy franczyzowy lokal pod tym szyldem, który działa przy ulicy, a nie w centrum handlowym. Prowadzi go rodzina państwa Buckich - jest to już trzecie So Coffee w ich biznesowym portfolio.

Hummus Amamamusi zamyka się po 11 latach. Lokal i marka są na sprzedaż

Restauracja Hummus Amamamusi uznawana za jedną z najlepszych w Krakowie zamyka podwoje z końcem maja. Właściciele szukają chętnych do przejęcia biznesu. Przegrali z konsekwencjami pandemii i inflacją.

Pięć nowych konceptów w Elektrowni Powiśle. To m.in. stekownia Prime Cut i naleśnikarnia Petit Breton Crêperie

Oferta gastronomiczna Elektrowni Powiśle wzbogaciła się o koncepty kuchni amerykańskiej, francuskiej i gruzińskiej. Fanów steków ucieszy otwarcie restauracji Prime Cut, a słodyczy - Forestero & Co. W strefie Food Hall pojawiły się także: Smashny Burger, Petit Breton Crêperie oraz Chmeli Suneli.

Nowojorska restauracja Tatiana z nagrodą Resy One To Watch 2023

Tatiana, nowojorska restauracja, której szefem kuchni jest Kwame Onwuachi została nagrodzona tytułem Resy One To Watch 2023 przez The World’s 50 Best Restaurants. Choć działa w Lincoln Center dopiero od listopada zeszłego roku, już uznano ją za wschodzącą gwiazdę globalnej sceny gastronomicznej.

Sphinx wraca do kamienicy na wrocławskim Rynku

Sieć serwująca popularną shoarmę po ponad rocznej przerwie wraca do lokalizacji, w której wcześniej działała przez 20 lat. - Pracujemy nad tym, aby ta restauracja nie była naszym jednym powrotem - zapowiada Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należą restauracje Sphinx.
Inne kategorie
Podcasty


Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

