x

Tork przygotował przewodnik "Pracuj bezpiecznie" dla gastronomii

Kategoria: Koronawirus - Co zrobić    05.06.2020

Celem przewodnika jest wsparcie restauratorów w bezpiecznym prowadzeniu biznesu w czasie pandemii COVID-19. Nowy, kompleksowy zestaw materiałów jest dostępny online i zawiera aktualne informacje dotyczące higieny oraz rekomendacje działań dla firm.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Zbiór kluczowych rozwiązań, które zmniejszają ryzyko rozprzestrzeniania się patogenów w lokalu i podnoszą poziom bezpieczeństwa pracowników, powstał w oparciu o ponad 50-letnie doświadczenie marki Tork oraz zalecenia instytucji zdrowia publicznego, takich jak WHO (Światowa Organizacja Zdrowia).
– Restauratorzy musieli szybko zareagować i przeorganizować swoje modele biznesowe, aby dostosować się do wytycznych sanitarnych i zasad dotyczących dystansu społecznego – mówi Hanneke Kuipers, dyrektor ds. marketingu w dziale branży gastronomicznej Essity Professional Hygiene. – Tork przygotował zestaw narzędzi „Pracuj bezpiecznie – COVID-19. Poradnik dla branży gastronomicznej”, aby pomóc właścicielom i managerom lokali opracować schematy działań i odnaleźć się w nowym reżimie sanitarnym. Nasza marka wspiera restauratorów w tworzeniu bezpiecznych, higienicznych warunków dla pracowników i gości, zarówno teraz w czasach niepewności, jak i w przyszłości.

Materiały przygotowane przez Tork dla restauratorów zawierają:
    • Zalecenia dotyczące utrzymania prawidłowej higieny rąk dla pracowników restauracji oraz sposoby doskonalenia dotychczasowych procedur.
    • Najlepsze praktyki higieny osobistej dla pracowników restauracji.
    • Zalecenia dotyczące właściwego czyszczenia i dezynfekcji powierzchni w lokalu w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się patogenów.
    • Rekomendacje dotyczące rozmieszczenia dozowników, aby jak najbardziej ułatwić stosowanie prawidłowych technik zachowania higieny rąk.

Materiały „Pracuj bezpiecznie” są dostępne na stronie www.tork.pl/pracujbezpiecznie.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Co może zachęcić do wizyt w restauracjach w czasie pandemii? Nowoczesne technologie!

75 proc. właścicieli lokali gastronomicznych uważa skutki pandemii za zagrażające stabilności ich firm - wynika z danych GUS z lutego tego roku. Branża spodziewa się też dalszego obniżenia zainteresowania ofertą (-26,6 proc.). Jakie innowacje mogą zachęcić klientów do wizyty w restauracjach na nowo?

Jak zadbać o higienę w restauracji? Dezynfekcja to podstawa!

Czerwiec przyniósł gastronomii powiew optymizmu. Otwarte lokale zachęcają klientów do odwiedzin, a restauratorzy mogą w końcu zacząć odrabiać straty. Priorytetem pozostaje jednak zagwarantowanie klientom bezpieczeństwa sanitarnego.

Produkty z restauracji w handlu detalicznym - sposób gastronomii na przetrwanie lockdownu

Rzemieślniczo wytwarzane konserwy, zakwas, buliony, zupy w słoikach, gotowe dania - coraz więcej restauracji oferuje w czasie pandemii detaliczną sprzedaż własnych wyrobów. Kluczem do sukcesu okazuje się znalezienie niszy, którą można zapełnić swoimi produktami.

Jedzenie w dostawie na całą Polskę. Jak to robią wrocławskie lokale?

Myślenie o delivery nabiera szerszego wymiaru. Jak kreatywnie dostosować ofertę pod specyfikę dostaw kurierskich? Restauracje tworzą nowe marki produktów, przerabiają menu na zestawy "zrób to sam" lub pakują próżniowo swoje dania. A potem wysyłają je nie tylko do dzielnicy obok, ale na całą Polskę.

Restauracja w czasie COVID-19 - wskazówki

Padłeś? Powstań! Ale zrób to inaczej. Jedni mimo chęci nie wytrzymali, inni walczą dalej. Jest też grupa restauracji, która radzi sobie lepiej w kryzysie niż wcześniej.

Higiena i bezpieczeństwo w cukierni w czasach zarazy [PORADNIK]

Podczas trwającej pandemii prowadzenie własnej cukierni może być nie lada wyzwaniem. Szczególnie dla osób, które do tej pory nie zmagały się z tak restrykcyjnymi obostrzeniami. Podpowiadamy, jak otworzyć lokal i bezpiecznie go prowadzić.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej