

Nie będzie Żółtego Przewodnika Gault&Millau Polska - w tym i w przyszłym roku


Przewodnik z recenzjami restauracji nie zostanie opublikowany ani w tym, jak i w przyszłym roku. - Ocenianie kogokolwiek w tym momencie byłoby niesprawiedliwe i zaprzeczałoby idei, która przyświecała przewodnikowi, czyli budowaniu i promowaniu polskiej gastronomii - uzasadnia zespół Gault&Millau.
Kolejna decyzja to połączenie zasobów, energii i kompetencji tworzących polską edycję Gault&Millau oraz Taste Masters z firmą doradczą VDG International dla utworzenia profesjonalnego i kompleksowego doradztwa dla branży Horeca. Tak powstał re COVER – program wspierania i rozwoju branży restauracyjno - hotelarskiej.
– W ciągu ponad 20 lat mojej pracy w doradztwie biznesowym przeżyłam kilka kryzysów rynkowych. Nauczyły mnie, że każdy kryzys należy rozpatrywać przede wszystkim w kategoriach szansy, nie jedynie zagrożenia. To moment, który sprzyja odcinaniu słabszych gałęzi przy jednoczesnym śmiałym budowaniu stabilniejszych, nowoczesnych struktur. A obecna sytuacja nie tylko sprzyja, ale wręcz wymaga prowadzenia takich działań. I w tym procesie powinniśmy, możemy i potrafimy wspierać branżę – mówi Justyna Adamczyk.
re COVER tworzą Justyna Adamczyk, Tomasz Kolecki, vice prezes Stowarzyszenia Somelierów Polskich, Konrad Nadobnik, dyrektor operacyjny Belvedere i Artur Zymerman, prezes zarządu Grupy Belvedere. Zespół uzupełnia grono specjalistów marketingu, PR, social mediów oraz architektów. Będą wspierać restauracje i hotele w opracowaniu lub dostosowaniu strategii, ocenie jakości świadczonych usług oraz szkoleniu personelu. Uzupełnieniem re COVER będzie program telewizyjny, prezentujący paletę rozwiązań biznesowych dla restauracji i hoteli i kreujących najciekawsze, sprawdzone trendy ze świata.
Zobacz także

Wielkopolski Kucharz Roku 2023 - Konkurs im. Rafała Jelewskiego

Tegoroczna edycja Konkursu im. Rafała Jelewskiego - Wielkopolski Kucharz Roku odbędzie się 6 czerwca w hotelu Poznański w Luboniu. To cykliczne wydarzenie skierowane do przedstawicieli środowiska gastronomicznego z całej Polski.

The World's 50 Best przyznało nagrody Champions of Change za przełomowe inicjatywy w gastronomii

The World's 50 Best Restaurants, organizacja typująca listę najlepszych restauracji na świecie, przyznała nagrody Champions of Change za działania na rzecz pozytywnych społecznych zmian w gastronomii. Otrzymali je Nora Fitzgerald Belahcen z Marrakeszu oraz Othón Nolasco i Damián Diaz z Los Angeles.

Ogólnopolskie warsztaty "Śniadanie na trawie" ze wsparciem Mlekpolu

Warsztaty z serowarstwa, wędliniarstwa, wędzarnictwa, baristyki oraz przygotowywania sushi - adepci gastronomii z całej Polski spotkali się 19 maja w Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Bydgoszczy, aby zdobywać nowe umiejętności. Placówkę wspiera Mlekpol, przekazując produkty mleczarskie.

Wielka Loteria Selgros "26 lat na +". Atrakcyjne nagrody czekają na klientów

Po raz kolejny Selgros zaprasza swoich klientów do udziału w jubileuszowej loterii. Do wygrania jest 26 tysięcy bonów towarowych oraz nagrody główne - 10 x 10 tysięcy złotych w bonach do zrealizowania w halach marketu.

Czy mięso komórkowe trafi do Polski? Debata Food and Design

Czy Polacy są gotowi na mięso komórkowe i kiedy możemy się go spodziewać na półkach sklepowych? Między innymi te pytania twórcy projektu Food and Design zadali ekspertom podczas minionej debaty.

Deseo z czterema nagrodami na International Chocolate Awards

Już drugi rok z rzędu marka Deseo Patisserie & Chocolaterie została nagrodzona za swoje rzemieślnicze czekolady w konkursie International Chocolate Awards. Warszawska cukiernia wywalczyła w tym roku aż cztery medale: jeden złoty, jeden srebrny i dwa brązowe.
Inne kategorie
Podcasty


Nowe kierunki rozwoju i nowe kategorie roślinnych produktów [PODCAST]

