

"Skuteczny Facebook restauracji" - kurs online


Pierwszy w Polsce kurs online dla branży HoReCa "Skuteczny Facebook restauracji'' przygotowała agencja marketingowa FIKA.
- wykorzystywać Facebook jako narzędzie wspierające sprzedaż
- planować systematyczne i korzystnie działania marketingowe tak, by przynosiły zamierzone efekty
- wydawać rozsądnie i skutecznie pieniądze na reklamy swojego lokalu.
Dzięki wiedzy przekazanej w prosty i przystępny sposób, każdy uczestnik kursu oszczędzi nie tylko czas, ale pieniądze, a każda złotówka inwestowana w Facebook będzie wydawana rozsądnie i efektywnie. Plan kursu obejmuje m.in takie moduły jak: określenie indywidualnych celów marketingowych, planowanie treści czy zaawansowane ustawianie reklam sprzedażowych (nie przez przycisk promuj post!).
Kurs przeznaczony jest dla właścicieli i managerów restauracji, klubów, barów, kawiarni oraz
freelancerów czy fotografów, którzy świadczą usługi marketingowe dla gastronomii i chcą usystematyzować oraz pogłębić swoją wiedzę.
Start 28 września, dołączenie do kursu możliwe będzie do 25 września. Obowiązują trzy warianty cenowe, zaczynające się od 379 zł netto.
Więcej informacji i zapisy na fikabiznes.pl/kurs-online
Prowadząca kurs: MARTA PANFIL
Od ponad 9 lat prowadzi komunikację restauracji na Facebooku i Instagramie. Przez lata wypracowała szereg metod, które oszczędzają czas i są skutecznie, niezależnie od tego czy pracujemy dla malutkiej kawiarni, lokalnej pizzerii czy sieci eleganckich restauracji.
Pierwsze kroki w marketingu branży hospitality stawiała w Nowym Jorku w agencji Brandmana, później na kilka lat osiadła w Londynie. Pracowała z najlepszymi – ekspertami PR i marketingu gastronomii zarówno ze strony agencji, obsługując takie restauracje jak Novikov, Hakkasan, Shake Shack czy Pollen Street Social, oraz bezpośrednio po stronie klienta jako Area Marketing Manager dla grupy Young’s. Przeszła przez wszystkie szczeble pracy w restauracji oraz ukończyła z wyróżnieniem MBA z Hospitality Management w London School of Hospitality.
W Warszawie pracowała z kilkudziesięcioma restauracjami, w tym z Senses, Der Elefant, U Szwejka, Jeff’s, Shipudei Berek, Zoni, Sushi Zushi, Strefą, Brooklyn Burgers, Werandą Bistro, PAPU czy Informal Kitchen.
Regularnie szkoli restauratorów z zakresu marketingu i aktywnie udziela się w mediach branżowych.
Zobacz także

Nowa interpretacja kulinarnych klasyków z urządzeniami Rational

Istnieje wiele bezmięsnych przepisów na większość klasycznych dań mięsnych. Zamiast mięsa używane są alternatywy, takie jak tofu lub soja oraz różnorodne przyprawy czy różne tekstury. W końcu smaku doświadczamy nie tylko na języku, ale również za pomocą wszystkich naszych zmysłów.

Grupa Secret Garden: partnerskie relacje z dostawcą kluczem do stabilnej działalności

Jakie wyzwania stoją przed branżą gastronomiczną? Jaką rolę w prowadzeniu biznesu pełni stabilny dostawcy produktów? Opowiada Łukasz Pelowski, dyrektor generalny Secret Garden.

Trendy na rynku płatności. Co oznaczają dla gastronomii?

7 na 10 Polaków preferuje płatność kartą, również w gastronomii. Jak można skorzystać na aktualnych trendach? Rozmawiamy o tym z Joanną Seklecką, prezes zarządu eService.

Energooszczędność - zysk dla Ciebie i środowiska

Oszczędność energii to jedno z największych wyzwań stojących przed gastronomią. Trudno się dziwić, w końcu kuchenne zaplecze należy do najbardziej energochłonnych miejsc pracy. Ale bez obaw: im większe zapotrzebowanie energetyczne, tym większy potencjał oszczędności.

Pijalnie Czekolady E.Wedel: rozwijamy ofertę na wynos

- Wiemy, że zmiana jest głównym motorem napędowym biznesu i ciągle się rozwijamy - mówi Daniel Kucharski, prezes zarządu Pijalnie Czekolady E.Wedel. I opowiada m.in. o innowacjach, takich jak sklep internetowy oraz rozwój zamówień na wynos marki, która ma za sobą 129 lat historii.

Mex Polska chce mieć 100 Pijalni Wódki i Piwa

- Chłonność rynku na nasze Pijalnie Wódki i Piwa szacujemy na 100 lokalizacji. Jesteśmy na dobrej drodze do realizacji tego celu - mówi Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska.
Inne kategorie
Podcasty


Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

