Salon FOOD
Uwagę profesjonalnych zwiedzających przyciągała także ekspozycja w salonie FOOD. Na stoiskach w tym roku dominowały polskie marki. Nie zabrakło produktów mleczarskich, słodyczy, przetworów owocowo-warzywnych, soków i napojów, smacznych przekąsek w postaci liofilizowanych owoców, a także produktów ekologicznych.
Polski drób promował doborowy duet z ogromnym poczuciem smaku i dobrego humoru: Sebastian Krauzowicz i Cristina Catese. Można było także zasmakować w winiarskich specjałach prosto z Węgier, które serwował László Angerman, Mistrz Węgier Sommelierów w 2018 roku. Warto przy tym podkreślić, że w tym roku 6 produktów zostało nagrodzonych Złotym Medalem MTP.
Salon HORECA
Salon HORECA z kolei to przede wszystkim strefy warsztatowo-konkursowe. W największej z nich przez wszystkie dni targów rozgrywały się Eliminacje Krajowe WorldSkills Poland 2020. Do rywalizacji przystąpili młodzi cukiernicy, kucharze, kelnerzy i carverzy. Zwycięzcy pierwszych trzech kategorii: Daniel Bauer, Gaja Włodarczyk i Jacek Darnowski będą mieli możliwość reprezentować Polskę na poziomie międzynarodowym podczas WorldSkills Szanghaj 2021.
Szkolenia
W sercu targów POLAGRA znalazła się w tym roku strefa szkoleniowa, w której codziennie można było spotkać ekspertów dzielących się wiedzą z różnych obszarów prowadzenia biznesu w sektorze spożywczo-gastronomicznym. Największe zainteresowanie, podobnie jak w ubiegłym roku, wzbudził temat najnowszych trendów i wymogów prawnych w oznakowaniu produktów, a także prezentacja wyników najnowszych badań związanych z zmianami zachowań konsumentów na rynku FMCG.
Publiczności nie zabrakło także na warsztatach cukierniczo-lodowych, na których merytoryczna wiedza została zastosowana przy wykorzystaniu innowacyjnych technologii, a zwieńczeniem pracy były słodkie degustacje.
Więcej informacji o targach na stronie www.polagra.pl.