x

Projekcja świetlna na katowickim Spodku z okazji Dnia Własnego Biznesu

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    15.10.2020

13 października obchodzony był międzynarodowy Dzień Własnego Biznesu. Z tej okazji katowicki Spodek rozświetliło hasło symbolicznie wyrażające wsparcie dla niezależnych polskich przedsiębiorców z sektora MSP, szczególnie w tym trudnym dla wszystkich roku.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Dzień Własnego Biznesu obchodzony jest jednocześnie w 26 krajach na całym świecie, m.in. we Francji, Grecji, Turcji, Indiach oraz w Chinach. W Polsce organizatorem tego wydarzenia jest sieć hurtowni MAKRO Polska, traktując je jako okazję do wsparcia przedsiębiorców z sektora handlowo-usługowego oraz celebrowania przedsiębiorczości. Napis na Spodku odsyłał do stworzonej przez sieć hurtowni platformy, która pozwala właścicielom małych i średnich firm na dotarcie z produktami i usługami do szerokiego grona klientów.

Od kilku miesięcy żyjemy w świecie, który na naszych oczach „przewrócił się do góry nogami”. Jest to szczególnie trudny czas dla przedsiębiorców, prowadzących małe i średnie  lokalne biznesy. Musieli oni błyskawicznie dopasować się do nowych okoliczności. Ze względu na pandemię lokale gastronomiczne znacznie ograniczyły swoją działalność stacjonarną, a lokalne punkty usługowe były zmuszone do czasowego zamknięcia działalności.
Małe i średnie firmy nie tylko wpływają pozytywnie na rozwój gospodarczy, ale stanowią niezwykle cenną i nieodłączną część lokalnych społeczności. Za to właśnie Polacy je doceniają. Bez względu na fakt, czy jest to przytulna włoska restauracja, mała kawiarnia za rogiem czy lokalny sklep otwarty 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu – niezależne biznesy odgrywają istotną rolę w życiu społeczeństwa i mają ogromne znaczenie jako dostawcy towarów i usług.

Sieć hurtowni MAKRO Polska chce podziękować przedsiębiorcom oraz wspierać ich w prowadzeniu działalności, szczególnie w tak trudnym czasie. – Dla klientów sieci prowadzenie własnego biznesu to nie tylko praca, ale styl życia, w który wkładają całe swoje serce. Firma podziwia ich za wytrwałość i kreatywność. Kierując się hasłem „Twój sukces to nasz biznes”, swoje działania skupia wokół przedsiębiorców, którzy codziennie zmagają się z wielkimi wyzwaniami oraz poświęcają ogrom czasu i energii, by rozwijać swój biznes – czytamy w komunikacie MAKRO Polska.
Do wydarzenia dołączyło ponad 5 tys. restauracji, sklepów i lokali usługowych. Konsumenci mogą odnaleźć firmy biorące udział w akcji dzięki interaktywnej mapie, dostępnej na specjalnie stworzonej platformie online www.dzien-wlasnego-biznesu.pl.

 



Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Ogólnopolskie warsztaty "Śniadanie na trawie" ze wsparciem Mlekpolu

Warsztaty z serowarstwa, wędliniarstwa, wędzarnictwa, baristyki oraz przygotowywania sushi - adepci gastronomii z całej Polski spotkali się 19 maja w Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Bydgoszczy, aby zdobywać nowe umiejętności. Placówkę wspiera Mlekpol, przekazując produkty mleczarskie.

Wielka Loteria Selgros "26 lat na +". Atrakcyjne nagrody czekają na klientów

Po raz kolejny Selgros zaprasza swoich klientów do udziału w jubileuszowej loterii. Do wygrania jest 26 tysięcy bonów towarowych oraz nagrody główne - 10 x 10 tysięcy złotych w bonach do zrealizowania w halach marketu.

Czy mięso komórkowe trafi do Polski? Debata Food and Design

Czy Polacy są gotowi na mięso komórkowe i kiedy możemy się go spodziewać na półkach sklepowych? Między innymi te pytania twórcy projektu Food and Design zadali ekspertom podczas minionej debaty.

Deseo z czterema nagrodami na International Chocolate Awards

Już drugi rok z rzędu marka Deseo Patisserie & Chocolaterie została nagrodzona za swoje rzemieślnicze czekolady w konkursie International Chocolate Awards. Warszawska cukiernia wywalczyła w tym roku aż cztery medale: jeden złoty, jeden srebrny i dwa brązowe.

Obywatelski projekt ustawy "Jednolita stawka sprzedażowa - 5% VAT w gastronomii". Rusza zbiórka podpisów

Zarząd Izby Gospodarczej Gastronomii Polskiej podjął obywatelską inicjatywę zbierania 100 tysięcy podpisów pod projektem ustawy "Jednolita stawka sprzedażowa - 5% VAT w gastronomii".

Selgros z nagrodą Prezydenta Miasta Poznania

Zaangażowanie marki Selgros w lokalne i ogólnopolskie akcje społeczne zostało docenione. Przedsiębiorstwo wyróżniono tytułem "Firma o złotym sercu". Nagrodę wręczył prezydent Poznania Jacek Jaśkowiak podczas gali z okazji ogłoszenia wyników rankingu Złota Setka Wielkopolski.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0. Restauratorka Alicja Than o optymalizacji kosztów biznesu gastronomicznego [PODCAST]

W jaki sposób optymalizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego w obliczu rosnącej inflacji oraz jak przetrwać na rynku, nie tracąc klientów i nie rezygnując z jakości - rozmawiamy o tym z Alicją Than, właścicielką lokali Izumi Sushi, Kago, Kiseki, Omakase, Matcha Bistro & Bar w Warszawie.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej