Od kilku miesięcy żyjemy w świecie, który na naszych oczach „przewrócił się do góry nogami”. Jest to szczególnie trudny czas dla przedsiębiorców, prowadzących małe i średnie lokalne biznesy. Musieli oni błyskawicznie dopasować się do nowych okoliczności. Ze względu na pandemię lokale gastronomiczne znacznie ograniczyły swoją działalność stacjonarną, a lokalne punkty usługowe były zmuszone do czasowego zamknięcia działalności.
Małe i średnie firmy nie tylko wpływają pozytywnie na rozwój gospodarczy, ale stanowią niezwykle cenną i nieodłączną część lokalnych społeczności. Za to właśnie Polacy je doceniają. Bez względu na fakt, czy jest to przytulna włoska restauracja, mała kawiarnia za rogiem czy lokalny sklep otwarty 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu – niezależne biznesy odgrywają istotną rolę w życiu społeczeństwa i mają ogromne znaczenie jako dostawcy towarów i usług.
Sieć hurtowni MAKRO Polska chce podziękować przedsiębiorcom oraz wspierać ich w prowadzeniu działalności, szczególnie w tak trudnym czasie. – Dla klientów sieci prowadzenie własnego biznesu to nie tylko praca, ale styl życia, w który wkładają całe swoje serce. Firma podziwia ich za wytrwałość i kreatywność. Kierując się hasłem „Twój sukces to nasz biznes”, swoje działania skupia wokół przedsiębiorców, którzy codziennie zmagają się z wielkimi wyzwaniami oraz poświęcają ogrom czasu i energii, by rozwijać swój biznes – czytamy w komunikacie MAKRO Polska.
Do wydarzenia dołączyło ponad 5 tys. restauracji, sklepów i lokali usługowych. Konsumenci mogą odnaleźć firmy biorące udział w akcji dzięki interaktywnej mapie, dostępnej na specjalnie stworzonej platformie online www.dzien-wlasnego-biznesu.pl.