x

Nobu To You, czyli dowóz w standardzie premium

Kategoria: Miejsca    10.11.2020

Japońsko-peruwiańskie przysmaki z nowoczesnym sznytem, a do tego playlista z utworami, które można usłyszeć w lokalu, wiadomość od szefa kuchni Yannicka Lohou i szybka dostawa samochodami BMW serii X7. Tak wygląda dowóz z ekskluzywnej restauracji Nobu Warsaw w ramach usługi Nobu To You.

Zestawy sushi z oferty Nobu Warsaw. Zdjęcie: materiały prasowe.
Zestawy sushi z oferty Nobu Warsaw. Zdjęcie: materiały prasowe.
Marka wychodząc naprzeciw oczekiwaniom gości, uruchomiła możliwość składania zamówień na dowóz i na wynos. Ceny pozycji w menu zaczynają się od 35 złotych.

Nobu experience
Biznesowy lunch, kolacja przy świecach czy celebracja ważnego życiowego wydarzenia wymagają wyjątkowej oprawy. Nobu Warsaw uruchomiło możliwość zamówienia dań z menu z dowozem, przy okazji oferując swoim gościom zasmakowanie podobnego przeżycia, jakiego doświadczyć można podczas pobytu w restauracji.

– Chcieliśmy zaproponować naszym gościom coś nowego, nieco innego niż standardowa możliwość zamówienia jedzenia na wynos. Podczas przygotowania i planowania strategii Nobu To You, szukaliśmy wartości dodanych i elementów, dzięki którym słynne „Nobu experience” będzie dostępne dla każdego w zaciszu własnego domu. Nasi goście, poza kuchnią, cenią sobie niezwykłą atmosferę restauracji, którą tworzy otwarta i profesjonalna obsługa oraz muzyka serwowana przez DJ. Dlatego naszym celem było odtworzenie tych elementów na intymnym, domowym gruncie – mówi Anthony Campaniaris, general manager Nobu Warsaw.

Lobster Wasabi Pepper z oferty Nobu Warsaw. Zdjęcie: materiały prasowe.
Lobster Wasabi Pepper z oferty Nobu Warsaw. Zdjęcie: materiały prasowe.
Jedzenie z restauracji Nobu jest dowożone na terenie Warszawy i okolic najnowszymi samochodami BMW X7. To efekt ścisłej współpracy marek poszerzonej o kolejne wspólne działania. Samochodami poruszają się pracownicy restauracji, którzy proces przygotowania dań i znajomość używanych składników opanowali do perfekcji. Każde zamówienie w eleganckim opakowaniu uzupełnione jest o sygnowane marką pałeczki.

Dodatkowo, goście otrzymują audio wiadomość od szefa kuchni restauracji Yannicka Lohou. Za pomocą kodu QR dołączanego do zamówienia można odsłuchać playlisty przygotowanej specjalnie na tę okazję przez warszawskiego DJ współpracującego na stałe z restauracją – Mike’a Konstantego.

Klasyczne dania z karty Nobu
W ramach usługi Nobu To You goście mają okazję spróbować klasycznych dań z karty, których ceny rozpoczynają się już od 35 złotych. W menu znajdziemy m.in. wołowinę Wagyu, sałatkę sashimi z tuńczykiem i dressingiem Matsuhisa, sashimi New Style z łososia, homara z sosem wasabi pepper czy chilijskiego okonia morskiego umami.

– Wybierając najpopularniejsze i najsmaczniejsze dania, naszym priorytetem było, aby nie straciły na jakości w drodze do domu naszych gości. Wszystkim tym, którzy tęsknią za wizytą w Nobu Warsaw, gorąco polecam zamówienie dań w opcji na wynos. Dołożyliśmy wszelkich starań, by wrażenia dotyczące jedzenia pozostały tak dobre, jak te podczas pobytu w restauracji – zapewnia Yannick Lohou, szef kuchni Nobu Warsaw.

Black Cod Miso z oferty Nobu Warsaw. Zdjęcie: materiały prasowe.
Black Cod Miso z oferty Nobu Warsaw. Zdjęcie: materiały prasowe.
Na uwagę zasługują klasyczne dania, z których Nobu słynie na całym świecie. W opcji na dowóz można zamówić na przykład Black Cod Miso, czyli czarnego dorsza z Alaski, który jest marynowany w słodkim sosie miso. Historia tego dania sięga lat 80, gdy szef Nobu Matsuhisa każdego ranka udawał się na targ rybny, aby kupić świeże produkty do swej pierwszej restauracji. Jedną z powszechnie dostępnych ryb był wówczas czarny dorsz, który nie cieszył się popularnością w kulinarnym świecie. Szef Nobu, zainspirowany tradycyjną japońską metodą marynowania świeżych ryb w miso, postanowił stworzyć własną specjalną marynatę i opracował przepis na czarnego dorsza z miso, który jest klasykiem Nobu po dziś dzień.

W menu nie zabrakło takich pozycji jak sushi, shuko, opcji dla wegetarian czy premiksów –  klasycznych koktajli Nobu Warsaw, które od dziś możemy przygotować również w domu.

Warunki zamówienia
Menu w ramach Nobu To You dostępne jest codziennie od 16:00 do 21:30. Dania można zamawiać telefonicznie już godziny 7:00. Dostawa możliwa jest na terenie całej Warszawy i okolic za dodatkową opłatą 40 złotych. Minimalna wartość zamówienia to 350 złotych.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Sho Ramen - Michał Kostrzewa otwiera kolejny lokal w Kielcach

Michał Kostrzewa, właściciel restauracji Sushiya w Kielcach, otwiera kolejny lokal. Sho Ramen ma przyjąć gości jeszcze w lipcu.

Pierwsza strefa restauracyjna pod szyldem Garden Gourmet otwarta

Pierwszą w Polsce strefę restauracyjną pod szyldem Garden Gourmet otwarto w Dzień Dziecka w Energylandii. W roślinnym menu goście znajdą potrawy skomponowane z wykorzystaniem produktów Garden Gourmet, marki z portfolio Nestlé.

Concordia Taste jedną z najlepszych restauracji w Europie według "The Guardian"

Concordia Taste z Poznania trafiła na listę najlepszych europejskich restauracji pisma "The Guardian". To jedyny lokal w Polsce, które znalazł się zestawieniu opiniotwórczego brytyjskiego dziennika. W rankingu uwzględniono tylko 35 restauracji.

Sady Bistro w Krakowie - kuchnia inspirowana sadem. Za koncept odpowiada Tadeusz Müller

Nowe miejsce na kulinarnej mapie Krakowa. Przy Grzegórzeckiej działa już Sady Bistro. Menu, które stworzył Tadeusz Müller, ma przenosić gości do lanckorońskich sadów.

Nowa kawiarnia So Coffee w Katowicach. To pierwszy franczyzowy lokal sieci poza centrum handlowym

Należąca do Lagardère Travel Retail sieć So Coffee świętuje start nowej kawiarni w Katowicach. To pierwszy franczyzowy lokal pod tym szyldem, który działa przy ulicy, a nie w centrum handlowym. Prowadzi go rodzina państwa Buckich - jest to już trzecie So Coffee w ich biznesowym portfolio.

Hummus Amamamusi zamyka się po 11 latach. Lokal i marka są na sprzedaż

Restauracja Hummus Amamamusi uznawana za jedną z najlepszych w Krakowie zamyka podwoje z końcem maja. Właściciele szukają chętnych do przejęcia biznesu. Przegrali z konsekwencjami pandemii i inflacją.

Inne kategorie

Podcasty

Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim prowadzić dialog? [PODCAST]

Jak zmieniają się konsumenci i jak zmieniają się producenci? W jaki sposób obie te grupy odczuwają niepokoje i jak warto na nie reagować - opowiada Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu firmy Mlekpol.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej