- Foto: materiały prasowe.
Wszystkie kawiarnie są lokalami własnymi i znajdują się pod skrzydłami Cofix Global. Wyróżnia je inkluzywny charakter, co odzwierciedlone jest w cenach kawy i jedzenia przy równoczesnym zachowaniu wysokiej jakości. Kawy dostępne są w czterech rozmiarach, espresso wypijemy za 6 zł. Używane ziarna to blend arabiki z Brazylii z wietnamską robustą w proporcji 80/20, wypalane w palarni Hard Beans w Opolu.
Cofix bazuje na ekspresach ciśnieniowych, metody alternatywne nie są dostępne. Większą część oferty jedzenia stanowią produkty Grab & Go (przekąski, kanapki, croissanty). Osoby, które mają chwilę, by usiąść w lokalu, mogą zamówić sałatki czy ciasta. Co ważne, kawiarnie oferują dania wegańskie, a kawy można zamówić na mleku sojowym lub owsianym. Rano dostępne są śniadania, czyli tosty w zestawie z kawą (15 zł). Poza tym w menu są smoothie oraz inne zimne i gorące napoje.
Koncept kawiarni jest nowoczesny, wnętrza lekkie, nieprzytłaczające. Nad wyglądem lokali czuwa biuro projektowe z Londynu. Marka skierowana jest do ludzi, którzy żyją aktywnie i szukają wygodnych i prostych rozwiązań w swojej codzienności. Lokalizacje w Warszawie: ul. Świętokrzyska 16, ul. Nowy Świat 33, al. Jana Pawła II 38
Powierzchnia: 39 m2 wzwyż
Ceny kaw: 6-15 zł
Ceny jedzenia: 6-15 zł
Typ: casual
Artykuł ukazał się w „Food Service" 10/2020 nr 199.