Pierwsze produkty z serii To Be Foodie w dwóch wersjach – Panang Curry i Green Curry – są już dostępne w polskich sklepach sieci Lidl. Nawiązują do kuchni tajskiej i zostały stworzone we współpracy z Culineur School w Bangkoku.
Przepisy na potrawy są dziełem Roberta Wojnarowskiego, wieloletniego szefa kuchni słynnej restauracji No31, który aktualnie kieruje zespołem kucharzy warszawskiej restauracji Mokolove. Jest absolwentem Culineur School w Bangkoku. W swoich autorskich recepturach nawiązuje do popularnej w Tajlandii autentycznej kuchni typu street food.– Oryginalny smak naszych potraw to efekt doświadczeń, jakie zdobyliśmy w Tajlandii, przy okazji współpracy z CPF – mówi Robert Bogusz, dyrektor ds. rozwoju biznesu CPF Poland. – Aktualnie w ofercie dominują dania z kurczakiem, nawiązujące do kuchni południowo-azjatyckiej, jednak w kolejnych odsłonach zaproponujemy konsumentom również smaki z innych stron świata – dodaje.
Dania gotowe pod marką To Be Foodie dostępne są w opakowaniach 330 g, wykonanych z w pełni biodegradowalnej tektury, w 100 proc. przystosowanej do recyklingu. Dodatkowo, zastosowana w nich mobilna, tekturowa przekładka daje konsumentom swobodę wyboru odnośnie formy spożycia posiłku – pozwala na oddzielenie poszczególnych składników lub wymieszanie ich ze sobą.