W skali roku wszystkie restauracje wypracowały 14% wzrost w porównaniu z rokiem 2019. W dobie pandemii i niemal półrocznego ograniczenia działalności restauracji to nie lada wynik.
– Z oczywistych względów nie udało nam się zachować dynamiki wzrostu z lat poprzednich, gdzie niemal podwajaliśmy swoją sprzedaż. Jesteśmy jednak zadowoleni, że właściwie przez cały czas trwania obostrzeń działaliśmy i dostarczaliśmy klientom ich ulubione dnia. Pandemia wyznaczyła nam również nowe kierunki rozwoju i nową strategię działania – mówi Piotr Śliwa, współwłaściciel Mr.Pancake i PIZZA BOYZ.
Rok 2020 to także czas powrotu i rozwijania sektora dostaw. W tym kierunku poszły także restauracje Mr.Pancake i PIZZA BOYZ uruchamiając dowozy własne oraz rozpoczynając lub rozwijając współprace z pośrednikami. Obecnie każdy lokal sieci współpracuje z co najmniej jednym partnerem delivery.
W 2020 roku restauracje Mr.Pancake i PIZZA BOYZ w Warszawie, Poznaniu, Szczecinie, Krakowie i Gdyni odwiedziło niemal pół miliona gości, to o 10% więcej niż w roku ubiegłym.
– Liczymy, że w tym roku uda nam się przyjąć ich jeszcze więcej. Będzie to możliwe między innymi dzięki planowanemu otwarciu szóstej już restauracji sieci, we Wrocławiu – mówi Piotr Śliwa.