- Grafika: materiały prasowe.
Pandemia koronawirusa uderzyła w wiele biznesów i nie da się ukryć, że HoReCa była (i wciąż jest) jedną z najbardziej pokrzywdzonych branż. LUXLife postanowiło docenić tych, którzy przez ostatni rok włożyli masę pracy w rozwój i wsparcie klientów, którzy znaleźli się w tak trudnym i niespodziewanym położeniu.
– Rok 2020 to miesiące wyzwań, starań i ciężkiej pracy. Otrzymany tytuł jest dla nas tym cenniejszy, że do udziału w plebiscycie nie zgłosiłyśmy się same. Zostałyśmy nominowane, a następnie - drogą głosowania - wybrane Najlepszą Agencją Marketingową branży HoReCa w Polsce. Nie miałyśmy wpływu na wyniki, a oddane na nas głosy są obiektywnym wyrazem uznania dla pracy fiki. Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do naszego zwycięstwa! – mówią właścicielki agencji Agnieszka Borek i Marta Panfil.
Steve Simpson, koordynator plebiscytu, gratulując wygranym powiedział:
– Mam nadzieję, że rok 2021 będzie pod każdym względem fantastyczny dla wszystkich tegorocznych zwycięzców z branży HoReCa.