x

Chicken Sando Shop - nowy koncept właściciela warszawskiej Mąki i Wody

Kategoria: Miejsca    17.02.2021

Chicken Sando Shop to kanapki ze smażonym kurczakiem dostępne na razie tylko w dowozie. Paweł Fabiś, twórca konceptu i właściciel znanej restauracji Mąka i Woda, nie wyklucza otwarcia stacjonarnego lokalu.

Zdjęcie: Piotr Tuora
Zdjęcie: Piotr Tuora
Chicken Sando Shop to kanapki ze smażonym kurczakiem dostępne na razie tylko w dowozie. Paweł Fabiś, twórca konceptu i właściciel znanej restauracji Mąka i Woda, nie wyklucza otwarcia stacjonarnego lokalu.

Menu Chicken Sando Shop jest proste, krótkie i bazuje głównie na drobiu pochodzącym z hodowli na wolnym wybiegu oraz na naturalnych dodatkach. Znajdziemy w nim cztery warianty kanapek: klasyczną z ogórkiem, kurczakiem i sosem aioli, serową „Cheesy sando” (smażone udko, ser fontal, ogórek słodko-kwaśny, sos aioli), pikantną z kalarepą i ostrym sosem oraz wersję „Kids” ze smażonym kurczakiem i ketchupem.
Poza tym w ofercie Chicken Sando Shop znajdziemy udka i piersi kurczaka oraz wybór dodatków: sałatkę z kapusty, sałatkę ziemniaczaną, mac’n’cheese, pikle i sosy.  
 
Zdjęcie: Piotr Tuora
Zdjęcie: Piotr Tuora

– W Ameryce jest bardzo dużo miejsc ze smażonym kurczakiem. Zawsze lubiłem takie jedzenie. Od paru lat w Mące i Wodzie tego typu dania regularnie nam towarzyszą. Chcieliśmy więc zrobić, choćby nawet małe miejsce z kanapkami z kurczakami na wynos – mówi Paweł Fabiś, właściciel Mąki i Wody.
Chicken Sando Shop nie ma własnego adresu, a kanapki powstają właśnie w jego warszawskiej restauracji.

Jak przyznaje Paweł Fabiś, pandemia przyspieszyła jego plany otwarcia kurczakowego biznesu. Jak na razie, Chicken Sando Shop działa w oparciu o zamówienia online na dowóz, ale niewykluczone, że pojawi się także jako miejsce z własnym adresem.  

– Zazwyczaj najpierw sprzedaje się posiłki na przykład z food trucka, a potem powstaje restauracja. My zrobiliśmy trochę na odwrót. Może kiedyś otworzymy miejsce stacjonarne, jeśli nasze kanapki ludziom posmakują – zapowiada właściciel Mąki i Wody.

Autor tekstu: Przemysław Ziemichód
O AUTORZE
Przemysław Ziemichód
Dziennikarz i bloger kulinarny z ponad dziesięcioletnim stażem, specjalizujący się w tematyce alkoholi. Publikował m.in. w Polsce Times, Gazecie Krakowskiej, Naszemiasto.pl, Zwierciadle, Gotujmy.pl, Polki.pl, Cookmagazine.pl. Prowadzi podcast o alkoholach Strefa Wolnocłowa oraz blog Foodiesworld.pl

Zobacz także

Sho Ramen - Michał Kostrzewa otwiera kolejny lokal w Kielcach

Michał Kostrzewa, właściciel restauracji Sushiya w Kielcach, otwiera kolejny lokal. Sho Ramen ma przyjąć gości jeszcze w lipcu.

Pierwsza strefa restauracyjna pod szyldem Garden Gourmet otwarta

Pierwszą w Polsce strefę restauracyjną pod szyldem Garden Gourmet otwarto w Dzień Dziecka w Energylandii. W roślinnym menu goście znajdą potrawy skomponowane z wykorzystaniem produktów Garden Gourmet, marki z portfolio Nestlé.

Concordia Taste jedną z najlepszych restauracji w Europie według "The Guardian"

Concordia Taste z Poznania trafiła na listę najlepszych europejskich restauracji pisma "The Guardian". To jedyny lokal w Polsce, które znalazł się zestawieniu opiniotwórczego brytyjskiego dziennika. W rankingu uwzględniono tylko 35 restauracji.

Sady Bistro w Krakowie - kuchnia inspirowana sadem. Za koncept odpowiada Tadeusz Müller

Nowe miejsce na kulinarnej mapie Krakowa. Przy Grzegórzeckiej działa już Sady Bistro. Menu, które stworzył Tadeusz Müller, ma przenosić gości do lanckorońskich sadów.

Nowa kawiarnia So Coffee w Katowicach. To pierwszy franczyzowy lokal sieci poza centrum handlowym

Należąca do Lagardère Travel Retail sieć So Coffee świętuje start nowej kawiarni w Katowicach. To pierwszy franczyzowy lokal pod tym szyldem, który działa przy ulicy, a nie w centrum handlowym. Prowadzi go rodzina państwa Buckich - jest to już trzecie So Coffee w ich biznesowym portfolio.

Hummus Amamamusi zamyka się po 11 latach. Lokal i marka są na sprzedaż

Restauracja Hummus Amamamusi uznawana za jedną z najlepszych w Krakowie zamyka podwoje z końcem maja. Właściciele szukają chętnych do przejęcia biznesu. Przegrali z konsekwencjami pandemii i inflacją.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej