Ubiegły rok był szczególny i dlatego obfity w wyjątkowe rozwiązania marketingowe – warto się nimi pochwalić! Jako redakcja magazynu i portalu o tematyce gastronomicznej zachęcamy naszych czytelników, a więc także firmy związane z branżą HoReCa do udziału w konkursie.
Swoje projekty mogą zgłosić wszystkie przedsiębiorstwa (niezależnie od branży), które na zlecenie lub w celu promocji własnej zrealizowały kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji, a zatem:
- producenci i dostawcy
- sieci, restauracje
- oraz agencje pracujące z klientami z sektora HoReCa.
Jury złożone z marketerów i przedstawicieli agencji marketingowych wybierze projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży. Przykładowe kategorie, które mogą państwa zainteresować, to m. in.
- launch i re-launch produktu
- digital i social media
- CSR i ekomarketing
- projekt niskobudżetowy.
Wręczenie nagród odbywa się zwykle w formie uroczystej gali w ostatnim tygodniu czerwca. W tym roku, w zależności od możliwości sanitarnych, będzie to formuła online lub – jeśli warunki pozwolą – kameralny bankiet.
Zapraszamy do kontaktu:
Anna Pastor, tel. 666 024 577, anna.pastor@media.com.pl
Organizatorzy: VFP Communications i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Szczegóły: www.goldenarrow.pl