– Przygotowując się do uruchomienia naszych usług w Rzeszowie przeanalizowaliśmy przede wszystkim potrzeby oraz preferencje mieszkańców miasta, ponieważ są one dla nas szczególnie ważne. Na ich podstawie mogliśmy stworzyć listę rekomendowanych i sprawdzonych restauracji, z którymi rozpoczęliśmy współpracę. Mam nadzieję, że mieszkańcy Rzeszowa docenią ten fakt, a tym samym szybko zyskamy ich sympatię oraz zaufanie – mówi Karol Siarka, Jr. Operations Manager w Wolt Polska.
Obecnie kurierzy Wolt dostarczają dania z kilkudziesięciu rzeszowskich restauracji m.in.: Chilita, Under Seaoul, Krowarzywa, Oro Ristorante, czy Wina Dajcie, ale lista współpracujących lokali stale się powiększa. Wraz z nią poszerzał się będzie obszar miasta, na terenie którego realizowane będą dostawy.
W tej chwili dowozy realizowane są w dzielnicach: Śródmieście, Baranówka, Nowe Miasto i część Pobitna. Szczegóły śledzić można w aplikacji lub na stronie firmy. Koszt dowozu zaczyna się od 1,99 złotych. Na platformie można znaleźć również zmieniające się regularnie oferty promocyjne z wybranych restauracji (tzw. Wolt Specials).
Dzięki usłudze live chat, dostępnej w aplikacji, na każdym etapie zamówienia użytkownicy mogą liczyć na wsparcie centrum obsługi użytkownika. Pod względem responsywności jest ono jednym z najszybszych na rynku – średni czas udzielenia odpowiedzi na live chat wynosi mniej niż 60 sekund. Co ważne, z użytkownikami kontaktują się pracownicy zatrudniony na miejscu, a nie chatboty.
Ponadto Wolt przywiązuje ogromną wagę do doboru kurierów, wychodząc z założenia, że w przypadku dostaw posiłków przyjmują oni na siebie zadania, które w restauracji wykonują kelnerzy. Dlatego też, uczestniczą oni w specjalnych szkoleniach, przygotowujących ich do pracy.
W Polsce Wolt rozwozi dania w 10 miastach. Niebieskich kurierów można spotkać również na ulicach ponad 130 miast w 23 krajach w Europie i Azji. Dostawy Wolt realizowane są za pomocą rowerów, skuterów i samochodów. Aplikację Wolt można pobrać z Google Play lub App Store.