x

Rzeszów - nowy punkt na mapie dostaw Wolt

Kategoria: Twój biznes - wiedza    21.04.2021

Od połowy kwietnia mieszkańcy Rzeszowa mogą zamawiać swoje ulubione dania za pośrednictwem platformy Wolt. Ubrany w charakterystyczny, niebieski strój kurier potrzebuje średnio 35 minut, aby dostarczyć posiłek pod wskazany adres.

Grafika: materiały prasowe
Grafika: materiały prasowe
Wolt poszerza obszar swojej działalności o Rzeszów. Od połowy kwietnia mieszkańcy miasta mogą delektować się daniami ze swoich ulubionych restauracji bez konieczności wychodzenia z domu już w pół godziny od momentu złożenia zamówienia. Żeby cieszyć się ich smakiem wystarczy wejść na stronę www.wolt.com lub skorzystać z aplikacji Wolt. Zaprojektowano je tak, aby zgodnie z fińskimi standardami, proces zamawiania był łatwy, szybki i przyjemny. Z okazji inauguracji swojej obecności w Rzeszowie, Wolt oferuje specjalną promocję. Wszyscy użytkownicy ze stolicy Podkarpacia, którzy rejestrując się w aplikacji wpiszą kod HELLORZESZOW otrzymają zniżkę 30 zł (3x 10zł) na pierwsze zamówienia w dostawie.

 – Przygotowując się do uruchomienia naszych usług w Rzeszowie przeanalizowaliśmy przede wszystkim potrzeby oraz preferencje mieszkańców miasta, ponieważ są one dla nas szczególnie ważne. Na ich podstawie mogliśmy stworzyć listę rekomendowanych i sprawdzonych restauracji, z którymi rozpoczęliśmy współpracę. Mam nadzieję, że mieszkańcy Rzeszowa docenią ten fakt, a tym samym szybko zyskamy ich sympatię oraz zaufanie – mówi Karol Siarka, Jr. Operations Manager w Wolt Polska.

Obecnie kurierzy Wolt dostarczają dania z kilkudziesięciu rzeszowskich restauracji m.in.: Chilita, Under Seaoul, Krowarzywa, Oro Ristorante, czy Wina Dajcie, ale lista współpracujących lokali stale się powiększa. Wraz z nią poszerzał się będzie obszar miasta, na terenie którego realizowane będą dostawy.

W tej chwili dowozy realizowane są w dzielnicach: Śródmieście, Baranówka, Nowe Miasto i część Pobitna. Szczegóły śledzić można w aplikacji lub na stronie firmy. Koszt dowozu zaczyna się od 1,99 złotych. Na platformie można znaleźć również zmieniające się regularnie oferty promocyjne z wybranych restauracji (tzw. Wolt Specials).

Dzięki usłudze live chat, dostępnej w aplikacji, na każdym etapie zamówienia użytkownicy mogą liczyć na wsparcie centrum obsługi użytkownika. Pod względem responsywności jest ono jednym z najszybszych na rynku – średni czas udzielenia odpowiedzi na live chat wynosi mniej niż 60 sekund. Co ważne, z użytkownikami kontaktują się pracownicy zatrudniony na miejscu, a nie chatboty.

Ponadto Wolt przywiązuje ogromną wagę do doboru kurierów, wychodząc z założenia, że w przypadku dostaw posiłków przyjmują oni na siebie zadania, które w restauracji wykonują kelnerzy. Dlatego też, uczestniczą oni w specjalnych szkoleniach, przygotowujących ich do pracy.

W Polsce Wolt rozwozi dania w 10 miastach. Niebieskich kurierów można spotkać również na ulicach ponad 130 miast w 23 krajach w Europie i Azji. Dostawy Wolt realizowane są za pomocą rowerów, skuterów i samochodów. Aplikację Wolt można pobrać z Google Play lub App Store.
 

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Ukraińska sieć Lviv Croissants otworzyła szósty lokal i ujawnia dalsze plany

Znamy miasta, w których Lviv Croissants podpisał już umowy na uruchomienie kolejnych lokali pod swoim szyldem. Sieć obrała ostry kurs na Polskę - 1 czerwca otworzyła szósty bar w naszym kraju.

Popeyes - nowa sieć szykuje się do debiutu w Polsce. Wiemy, gdzie będzie pierwszy lokal

Pierwszy lokal amerykańskiej sieci gastronomicznej Popeyes znanej z dań w stylu luizjańskim już w lipcu przywita pierwszych gości. Zostanie otwarty we Wrocławiu w Pasażu Grunwaldzkim.

Marcin Szachowicz: Pięć rozwiązań dobrych dla restauracyjnej kasy

Gdy drożeją warzywa, owoce, nabiał i inne artykuły spożywcze oraz zmniejsza się zawartość portfeli Polaków gastronomia jest w kropce. Podnosić ceny dań? Zmniejszać porcje? Szukać tańszych produktów? Żadne rozwiązanie nie jest dobre. Jak więc sprawić, by goście wciąż chętnie odwiedzali restauracje?

MAX Premium Burgers: wyróżnia nas zielone menu

Od siedmiu lat działa w Polsce sieć restauracji MAX Premium Burgers ze Szwecji, która istnieje od 1968 roku. Dlaczego rozwija się w kraju tak odmiennym od Skandynawii? Czemu stawia na roślinne menu? Opowiada Jerzy Jakubiak, head of development w MAX Premium Burgers.

Zabytki? To przeżytek! 81 proc. podróżuje, by próbować nowej kuchni

Według "Global Travel Trends Report" aż 81 proc. badanych jako najważniejszy cel swojej podróży wskazało kulinaria. Czy to przypadek, że w tym roku Polska została wskazana jako kierunek podróży numer 1, a jednymi z najbardziej viralowych TikToków stają się te z testami polskiego jedzenia?

800 mln zł - tyle zaległości ma branża gastronomiczna!

BIG InfoMonitor podaje, że na drodze do poprawy sytuacji branży gastronomicznej stanęła inflacja: biznes zmaga się z utrzymującymi się wysokimi cenami produktów żywnościowych, energii, paliwa i konkurencją.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0. Restauratorka Alicja Than o optymalizacji kosztów biznesu gastronomicznego [PODCAST]

W jaki sposób optymalizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego w obliczu rosnącej inflacji oraz jak przetrwać na rynku, nie tracąc klientów i nie rezygnując z jakości - rozmawiamy o tym z Alicją Than, właścicielką lokali Izumi Sushi, Kago, Kiseki, Omakase, Matcha Bistro & Bar w Warszawie.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej