Oprócz tego na gości Nocnego Marketu czekają wyselekcjonowane trunki, strefa muzyczna i jeszcze więcej miejsca do siedzenia. Wszystko to pod gołym niebem, w blasku neonów i księżyca, a także w klimatycznym anturażu dworcowej architektury.
W tym roku właściciele chcą wesprzeć wszystkich tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę w gastronomii, lub nie mogli rozwinąć skrzydeł właśnie z powodu pandemii. Możliwość wystawiania się na Nocnym Markecie pozwoli im na powrót do działania, a także regularne karmienie warszawskich foodies w każdy weekend.
Wystawcy to m.in.: Włoski Strajk, Smoke BBQ, Masitta Korea Food, Makrell, Bao Dao, El Camino, Melted, Polska Kiełbasa Szymon Czerwiński, Słoiki Warszawskie, Dim Sum Factory, Churros & More, Bangkok Soi, PHO2, Pogromcy Meatów, Bydło i Powidło, Yako Tako, Deseo czy Burgazje Bao Burger.
Magazyn „Food Service” i portal Ouichef.pl są patronami medialnymi Nocnego Marketu.