– Przygotowujemy się na hybrydowy model targów POLAGRA. Zależy nam bardzo, by mogli z niego skorzystać między innymi kontrahenci zza granicy zainteresowani importem polskiej żywności, którzy mogą spotkać się z ograniczeniami w podróżowaniu – informuje Dariusz Wawrzyniak, dyrektor grupy produktów.
Niewątpliwym atutem Polagry jest jej różnorodność i to się nie zmieni. Ekspozycja ma pozwolić zapoznać się z żywnością stanowiącą odpowiedź na preferencje dietetyczne konsumentów, nowymi technologiami wspierającymi procesy produkcyjne z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa w produkcji żywności, a także z rozwiązaniami przeznaczonymi dla sektora HoReCa.
Organizatorzy zamierzają w tym roku specjalną część targów poświęcić prezentacji istotnych dla branży raportów związanych ze zmieniającym się rynkiem, preferencjami konsumenckimi oraz tendencjami, jakie obierają poszczególne sektory branży spożywczo-gastronomicznej. Mają one stać się podstawą do debaty interesariuszy wybranej tematyki na temat kierunków działań w kolejnych latach. Planowane są także specjalistyczne szkolenia z różnych obszarów prowadzenia biznesu, a także warsztaty kulinarne.
W tym roku polski sektor spożywczy będzie promowany podczas premierowej edycji kongresu POLAGRA EXPORT MEETING, która odbędzie się drugiego dnia targów – 5 października 2021. Przedsięwzięcie ma na celu wzmocnienie konkurencyjności polskich przedsiębiorstw na rynku europejskim oraz pozostałych rynkach zewnętrznych.
Polagra będzie zorganizowana z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa.
Więcej informacji: www.polagra.pl.