– Festiwal ma za zadanie pomóc restauracjom odrodzić się po kilku miesiącach zamknięcia. Mamy nadzieję, że dzięki wsparciu wspaniałych gości to się uda! Ponadto podczas wiosennej edycji goście, poza utęsknioną atmosferą restauracji, skosztują popisowych dań stworzonych w wiodących restauracjach. Festiwalowa edycja bestsellerowych dań będzie więc przede wszystkim przedstawieniem najlepszych restauracji „w pigułce” – tak, aby goście prócz samej atmosfery restauracyjnej mogli poczuć również najchętniej wybierane smaki w restauracjach – mówią Paweł Światczyński i Maciej Żakowski, organizatorzy Restaurant Week.
W Festiwalu weźmie udział prawie 400 restauracji m.in.: z Krakowa, Trójmiasta, Wrocławia, Warszawy, Poznania, Łodzi, Szczecina, Białegostoku, Rzeszowa oraz regionów Silesii, Lubelszczyzny i Podhala. Wsparcie dla otwarcia restauracji przekazała w tej edycji marka Coca-Cola. Wszystkie uczestniczące restauracje otrzymały za darmo napój Coca-Cola Zero, który będzie sprzedawany za 5 zł. Kwota ta w całości trafi na konto restauracji.
Magazyn „Food Service” i portal OuiChef.pl są patronami medialnymi wydarzenia.