Laur Klienta to plebiscyt o ogólnopolskim zasięgu, w którym konsumenci wybierają najpopularniejsze i najlepsze produkty oraz usługi w poszczególnych kategoriach. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie głosów oddanych na firmy, które cieszą się zaufaniem oraz oferują najwyższą jakość. Gwiazdy Jakości Obsługi przyznawane są markom wyróżniającym się na rynku pod względem poziomu usług i obsługi klienta.
– Wszystkie wyróżnienia są dla nas niezwykle cenne, bo są wyrazem uznania naszych klientów dla pracy wkładanej w ciągłe udoskonalenie procesu zakupowego i dostaw. Nagrody napawają nas dumą tym bardziej, że są nam przyznawane kolejny rok z rzędu, co pokazuje niesłabnące zaufanie do Transgourmet i Selgros Cash & Carry. Naszym priorytetem jest bycie partnerem dla naszych Klientów i ciągłe odpowiadanie na ich indywidualne potrzeby – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.
Transgourmet i Selgros Cash & Carry stale umacnia zaufanie swoich Klientów, co zaowocowało nagrodami:
• Laurem Klienta w kategorii Dystrybutorzy z segmentu HoReCa dla Transgourmet i Selgros,
• Laurem Klienta w kategorii Sieci Hurtowni Handlowych dla Selgros Cash & Carry,
• Gwiazdą Jakości Obsługi za jakość, solidność i zaufanie dla Selgros Cash & Carry.