

Mlekovita z ofertą online dla branży Horeca


Grupa MLEKOVITA poszerza ofertę swojego sklepu internetowego o branży HoReCa. Można w nim znaleźć m.in. ponad 40 produktów dedykowanych restauracjom, barom, czy kawiarniom.
– Obecnie branża gastronomiczna nadrabia straty związane z pandemią i wynikającymi z niej obostrzeniami. Chcemy ułatwić powrót do szerszej działalności firmom z tego sektora, dając im możliwość zamawiania oferowanych przez nas najwyższej jakości produktów mleczarskich w wygodnym i bezpiecznym kanale sprzedaży, jakim jest nasz sklep internetowy. Co istotne, jako jedyni oferujemy możliwość dostawy zamówienia w każdy zakątek kraju – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.
W sklepie www.mlekovitka.pl dostępne są różne sposoby płatności, również na fakturę: szybka płatność online, płatność przy pomocy karty kredytowej, przelewu bankowego, blikiem, za pomocą Google Pay lub gotówką przy odbiorze (kurierskie przesyłki za pobraniem). Zamówienia zawierające przynajmniej jeden produkt wymagający chłodzenia (np. sery, jogurty czy masło) są dostarczane własnym transportem firmy. Jeśli natomiast zamawiane są wyłącznie produkty niewymagające chłodzenia, np. mleko UHT czy produkty w proszku, dostawa odbywa się za pośrednictwem kuriera. Zamówienia można również odbierać osobiście w hurtowniach MLEKOVITY oraz w sklepach firmowych Mlekovitka.
Zobacz także

Grupa Secret Garden: partnerskie relacje z dostawcą kluczem do stabilnej działalności

Jakie wyzwania stoją przed branżą gastronomiczną? Jaką rolę w prowadzeniu biznesu pełni stabilny dostawcy produktów? Opowiada Łukasz Pelowski, dyrektor generalny Secret Garden.

Trendy na rynku płatności. Co oznaczają dla gastronomii?

7 na 10 Polaków preferuje płatność kartą, również w gastronomii. Jak można skorzystać na aktualnych trendach? Rozmawiamy o tym z Joanną Seklecką, prezes zarządu eService.

Energooszczędność - zysk dla Ciebie i środowiska

Oszczędność energii to jedno z największych wyzwań stojących przed gastronomią. Trudno się dziwić, w końcu kuchenne zaplecze należy do najbardziej energochłonnych miejsc pracy. Ale bez obaw: im większe zapotrzebowanie energetyczne, tym większy potencjał oszczędności.

Pijalnie Czekolady E.Wedel: rozwijamy ofertę na wynos

- Wiemy, że zmiana jest głównym motorem napędowym biznesu i ciągle się rozwijamy - mówi Daniel Kucharski, prezes zarządu Pijalnie Czekolady E.Wedel. I opowiada m.in. o innowacjach, takich jak sklep internetowy oraz rozwój zamówień na wynos marki, która ma za sobą 129 lat historii.

Mex Polska chce mieć 100 Pijalni Wódki i Piwa

- Chłonność rynku na nasze Pijalnie Wódki i Piwa szacujemy na 100 lokalizacji. Jesteśmy na dobrej drodze do realizacji tego celu - mówi Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska.

PKP Intercity szuka dostawców przewoźnego jedzenia

PKP Intercity opublikowało zapytanie rynkowe dotyczące usługi mobilnej sprzedaży artykułów spożywczych i napojów w wybranych pociągach PKP Intercity, w których nie ma wagonu lub miejsca gastronomicznego. Termin składania ofert upływa 17 kwietnia 2023 r.
Inne kategorie
Podcasty


Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim prowadzić dialog? [PODCAST]

