W trakcie wydarzenia zaprezentowano różne metody grillowania (grille węglowe, grille gazowe, wędzarki), by podnieść świadomość w zakresie właściwego grillowania i zdrowego odżywiania się. Partnerzy wydarzenia za główny cel postawili sobie przygotowywanie dań z najwyższym, kulinarnym pietyzmem. Warto zauważyć, ze waga wszystkich produktów bazowych przekroczyła 2 tony, obiekt w ciągu 3 dni odwiedziło blisko tysiąc osób, wydano ponad 600 dań z dedykowanego menu.
Grillowe menu pozwoliło gościom odkryć nowe smaki. Do przygotowania uczty kucharze wykorzystali sosy BBQUE, keczupy i musztardy premium oraz relishe Develey, sosy TABASCO®, produkty Paczki z Rusiborza (mięso, wędliny, wyroby z wieprzowiny), sery Hochland, produkty marek Lutner i BioPlanet, zioła od Baziółka, jogurty Magda Roślinna, świeży kokos od Coco Planet i ziemniaki Bugaj - z gruntu dobre.