x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Wódka WyBUHowa - kolejny alkohol z konopią firmowany przez Janusza Palikota i Kubę Wojewódzkiego

Kategoria: Karta - napoje    29.06.2021

Po sukcesie piwa BUH z dodatkiem suszu konopnego, Wojewódzki i Palikot postanowili stworzyć razem następny alkohol. 30 czerwca w sieci Żabka zadebiutuje konopna Wódka WyBUHowa. A potem wyruszy w kosmos...

Janusz Palikot (z lewej) i Mirosław Hermaszewski / Zdjęcie: Przemysław Ziemichód
Janusz Palikot (z lewej) i Mirosław Hermaszewski / Zdjęcie: Przemysław Ziemichód
Wódka WyBUHowa to nowy produkt Janusza Palikota, Kuby Wojewódzkiego i Tomasza Czechowskiego, odpowiedzialnych za BUH Distillery. Napój jest przedestylowaną wersję popularnego piwa BUH, ma 43 procent alkoholu i charakterystyczny konopny aromat. – Przed jej użyciem zalecam silne wstrząśnięcie butelką, by pobudzić do pracy nuty zapachowe – mówi Janusz Palikot.

Wódkę reklamuje hasło „Zastaliśmy Polskę czystą, zostawimy zieloną”.
– Pozostawiamy państwu interpretacje tego hasła – powiedział w trakcie konferencji Kuba Wójewódzki.
Debiut marki został ogłoszony w warszawskim Muzeum Kosmosu,a gościem specjalnym konferencji był Mirosław Hermaszewski, pierwszy Polak, który odbył podróż pozaziemską. Skojarzenia z przestrzenią kosmiczną
nie są tu przypadkowe, bowiem BUH Distillery zleciło firmie Send Into Space wysyłkę swojego produktu
w kosmos. O terminie podróży destylatu na orbitę okołoziemską mamy dowiedzieć się niebawem.
– Wierzymy, że nasza unikalna wódka z prędkością kosmiczną zdobędzie rynek – stwierdził Tomasz
Czechowski, piwowar i trzecia osoba zaangażowana w powstanie konopnej wódki oraz piwa BUH.
Wódka WyBUHowa będzie dostępna wyłącznie w sieci sklepów Żabka od 30 czerwca.

od lewej: Mirosław Hermaszewski, Kuba Wojewódzki i Tomasz Czechowski / Zdjęcie: Przemysław Ziemichód
od lewej: Mirosław Hermaszewski, Kuba Wojewódzki i Tomasz Czechowski / Zdjęcie: Przemysław Ziemichód

Autor tekstu: Przemysław Ziemichód
O AUTORZE
Przemysław Ziemichód
Dziennikarz i bloger kulinarny z ponad dziesięcioletnim stażem, specjalizujący się w tematyce alkoholi. Publikował m.in. w Polsce Times, Gazecie Krakowskiej, Naszemiasto.pl, Zwierciadle, Gotujmy.pl, Polki.pl, Cookmagazine.pl. Prowadzi podcast o alkoholach Strefa Wolnocłowa oraz blog Foodiesworld.pl

Zobacz także

Kinley® zmienia wizerunek i wprowadza nową formułę produktów

W pełni naturalne owocowe i botaniczne aromaty, połączenie klasycznych toników z zaskakującymi smakami yuzu, kardamonu czy cytrusów oraz nowość o smaku czarnego bzu. To wszystko kryje się w odświeżonym portfolio Kinley, stworzonym z myślą o celebracji chwil dla siebie podczas wczesnego wieczoru.

Do Coca-Cola HBC Polska dołącza nowa marka kawy

Realizując założenia strategii biznesowej 24/7 ten globalny koncern napojowy rozszerza udział kawy w ofercie i nawiązuje strategiczne partnerstwo z Caffè Vergnano - rodzinną marką z Włoch, z ponad 140-letnią tradycją.

Koktajle z winem

Wino stanowiło składnik koktajli alkoholowych wiele wieków przed tym, gdy powstało słowo "koktajl". Mimo to cabernety i chardonnay nie należą do najchętniej wybieranych przez barmanów składników ich kompozycji. A to duży błąd, bo mogą wiele zaoferować.

Karta koktajlowa w czasach kryzysu

Tworzenie kart koktajlowych to teraz nie lada łamigłówka. Zadania nie ułatwiają stale rosnące ceny surowców i coroczne podwyżki. Dla wielu szefów barów najbliższe miesiące być może będą najtrudniejszymi w ich karierze, a z pewnością jednymi z najbardziej kreatywnych.

Najlepszy współczesny gin na świecie pochodzi z Polski! Krajowy trunek wygrywa World Gin Awards

Tytuł najlepszego współczesnego ginu na świecie zdobył polski rzemieślniczy Heritage Magnolia Gin. - Nigdy, przenigdy, nie marzyliśmy o takim tytule. Ale czasem rzeczywistość prześciga marzenia - mówią twórcy trunku, Aleksandra i Marcin Czajkiewicz.

Kawa Kobieca - zamiast kwiatów na Dzień Kobiet. Projekt non profit palarni HAYB i Your KAYA

Z okazji Dnia Kobiet warszawska palarnia kawy speciality HAYB już po raz czwarty stworzyła Kawę Kobiecą. Całkowity zysk z jej sprzedaży zostanie przekazany fundacjom walczącym o prawa kobiet - Okresowej Koalicji oraz Feminotece.

Inne kategorie

Podcasty

Lifestyle czy zwykła konsumpcja: gdzie tu jest miejsce dla żywności [PODCAST]

Czy zakup tego bądź innego napoju czy przekąski jest emanacją stylu życia? I na ile w czasach inflacji jest miejsce na taką manifestację? Dyskutujemy z Szymonem Mordasiewiczem z GfK.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej