x

Thai Wok wychodzi na ulicę. Sieć otwiera punkty pod nowym szyldem

Kategoria: Miejsca    06.07.2021

Thai Wok Street to nazwa nowego projektu Thai Wok, popularnej sieci restauracji azjatyckich. Marka otwiera uliczne punkty gastronomiczne, które mają stać się również miejscami spotkań w gronie przyjaciół.

Zdjęcie: materiały prasowe
Zdjęcie: materiały prasowe
Kuchnia azjatycka to najszybciej rosnący segment rynku restauracji na świecie. Jak podaje Washington Post tempo wzrostu jest znacznie większe niżeli kuchni bliskowschodniej, włoskiej i amerykańskiej łącznie. Polacy również pokochali kuchnię azjatycką, która już nie tylko kojarzy się z typowymi barami szybkiej obsługi. Coraz więcej osób szuka różnorodności w codziennych posiłkach zachowując przy tym jakość i świeżość. Kuchnia tajska jest jedną z 10 najzdrowszych kuchni świata.

Świeżo i błyskawicznie
W menu Thai Wok Street znajdziemy typowo uliczne dania kuchni tajskiej takie jak pad thai. Wszystkie potrawy przygotowywane są na świeżo na oczach klientów, dzięki czemu możemy poczuć uliczny charakter tego konceptu. Leżaki, graffiti i planowane aktywności w tych punktach mają sprawić, że nie będzie to tylko miejsce serwowania jedzenia, ale również miejsce luźnych spotkań w gronie przyjaciół.

– Thai Wok Street jest odpowiedzią na liczne zapytania klientów dotyczące nieobecności naszej marki w przestrzeni miejskiej czy popularnych miejscach spotkań. Dla nas był tonaturalny krok w rozwoju, być tam, gdzie są nasi klienci. Towarzyszyć im w ich codziennych miejscach funkcjonowania i dostarczać szybki i świeży posiłek poza domem –  mówi Bartosz Brusikiewicz, dyrektor zarządzający siecią Thai Wok.

Pierwszy stacjonarny lokal Thai Wok Street został otwarty na Powiślu przy ul. Solec 181B w pobliżu Warszawa Powiśle. Drugi lokal znajduje się na Ochocie na ul. Rokosowskiej 8. Marka Thai Wok Street w okresie wakacyjnym w formie pop-upowej, będzie się również pojawiać w kultowych warszawskich miejscach. Uliczne dania z woka serwować będzie m.in. Dung Nguyen, który tworzy receptury dań i sosów w Thai Woku.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Hummus Amamamusi zamyka się po 11 latach. Lokal i marka są na sprzedaż

Restauracja Hummus Amamamusi uznawana za jedną z najlepszych w Krakowie zamyka podwoje z końcem maja. Właściciele szukają chętnych do przejęcia biznesu. Przegrali z konsekwencjami pandemii i inflacją.

Pięć nowych konceptów w Elektrowni Powiśle. To m.in. stekownia Prime Cut i naleśnikarnia Petit Breton Crêperie

Oferta gastronomiczna Elektrowni Powiśle wzbogaciła się o koncepty kuchni amerykańskiej, francuskiej i gruzińskiej. Fanów steków ucieszy otwarcie restauracji Prime Cut, a słodyczy - Forestero & Co. W strefie Food Hall pojawiły się także: Smashny Burger, Petit Breton Crêperie oraz Chmeli Suneli.

Nestlé Polska otwiera restaurację w Zatorze pod Krakowem

Globalna firma na rynku FMCG wkracza do branży restauracyjnej. Powstaje lokal gastronomiczny pod szyldem znanej marki roślinnej Nestlé Polska.

Nowojorska restauracja Tatiana z nagrodą Resy One To Watch 2023

Tatiana, nowojorska restauracja, której szefem kuchni jest Kwame Onwuachi została nagrodzona tytułem Resy One To Watch 2023 przez The World’s 50 Best Restaurants. Choć działa w Lincoln Center dopiero od listopada zeszłego roku, już uznano ją za wschodzącą gwiazdę globalnej sceny gastronomicznej.

Sphinx wraca do kamienicy na wrocławskim Rynku

Sieć serwująca popularną shoarmę po ponad rocznej przerwie wraca do lokalizacji, w której wcześniej działała przez 20 lat. - Pracujemy nad tym, aby ta restauracja nie była naszym jednym powrotem - zapowiada Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należą restauracje Sphinx.

Piekarnia Chaud Pain otwiera nowe punkty w stolicy

Warszawska piekarnia słynąca z wypieków we francuskim stylu zamienia się w sieć. W piątek, 19 maja, otworzono dwa nowe punkty Chaud Pain, a w najbliższych tygodniach ma powstać trzeci - wszystkie zlokalizowane w centrum stolicy.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej