Jak w przypadku każdej franczyzy najtrudniejsze są przygotowania, początki i wdrożenie się w biznesowe procedury. W Fit Cake szkolenia kulinarne dla franczyzobiorców są bardzo specjalistyczne i szczegółowe. Dotyczą bowiem produkcji deserów i ciast bez cukru, bez glutenu, bez laktozy, wegańskich czy sprofilowanych na dietę keto. Mimo to, tylko w czerwcu udało się marce otworzyć pięć nowych kawiarni.
Walka z cukrem i niezdrowymi nawykami
Motywacja przedsiębiorców wchodzących do sieci franczyzowej Fit Cake jest bardzo różna. W przypadku franczyzobiorców ze Stalowej Woli zadecydowały względy zdrowotne. - Świadome podejście do kwestii odżywiania i prozdrowotne nastawienie - to dwie rzeczy, które łączą wszystkich naszych franczyzobiorców. A jest nas już całkiem sporo. Fit Cake daje pracę blisko 200 osobom. Mam nadzieję, że nasza grupa, walcząca z cukrem i niezdrowymi nawykami żywieniowymi, szybko się będzie powiększać – mówi Rafał Kościuk, współwłaściciel marki.