Ambasadorem projektu KINLEY Mixology Club jest Przemek Bocian, współwłaściciel stołecznego baru Kita Koguta, z barmaństwem związany od ponad 12 lat, dawniej wykładowca w Międzynarodowej Szkole Barmanów i Sommelierów oraz Bar School. To on poprowadzi szkolenia stacjonarne, będzie też towarzyszył barmanom podczas następnych etapów turnieju.
Program szkoleniowy opracowany przez markę KINLEY i Bociana wyróżnia się na tle konkurencji. Pomysłodawcom projektu zależało nie tylko na podniesieniu kompetencji barmańskich uczestników oraz znajomości marki, ale przede wszystkim na spojrzeniu na sztukę barową w świeży, niekonwencjonalny sposób.
Podczas spotkań zostanie podjęta tematyka sensoryki i gastrofizyki, pojawią się nawiązania do popkulturowych i miejskich inspiracji, a także ćwiczenia z mindfulness – procesów psychologicznych, które, jak się okazuje, mogą mieć pozytywny wpływ podczas pracy z cocktailami oraz obsługi gości.
– Podkręćmy kreatywność i rywalizację, przy okazji świetnie się bawiąc i miksując to, co najlepsze! – tak podsumowuje założenia projektu Przemek Bocian.
Równolegle ze startem konkursu barmańskiego projekt zakłada rywalizację lokali i punktów gastronomicznych w dwóch niezależnych kategoriach: sprzedażowej, w której weryfikowane będzie zwiększenie widoczności marki w lokalu, wprowadzenie pozycji cocktailowych lub mocktailowych na bazie KINLEY do karty i sprzedaż, oraz eventowej – tu z kolei zadaniem jest organizacja wydarzenia pod hasłem „50. Urodziny KINLEY”, w tym roku marka
świętuje bowiem swój okrągły jubileusz.
Na najlepszego barmana czeka nagroda pieniężna w wysokości 15 tys. zł, najlepszy lokal zaś zostanie nagrodzony wyjazdem, podczas którego razem z ambasadorem zwiedzi topowe londyńskie cocktailbary i pozna u źródła kulturę marki KINLEY.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zadbać o dostępność produktu KINLEY na barowej półce. Szczegółowe informacje, zasady oraz wyzwania dla barmanów oraz managerów lokali znajdują się na stronie https://kinleymixologyclub.pl/.