- Oferta Veuve Clicquot Yelloweek Streetfood w Izumi Sushi. Zdjęcie: materiały prasowe
Być może tylko kobieta mogła stworzyć dom szampański, który do dziś jest symbolem radości, przewrotnej błyskotliwości, lekkości i emocjonującej pasji życia. Madame Clicquot, pierwsza kobieta, która prowadziła dom szampański, to postać wyjątkowa – śmiała innowatorka i perfekcjonistka, pełna energii, wyobraźni i pasji, jedna z najbardziej ambitnych businesswoman w historii. Jej energię i charyzmę oraz charakter szampana oddaje słoneczna i prowokująco radosna, żółta etykieta Veuve Clicquot.
Dziś, Veuve Clicquot jest niewątpliwie jedną z najbardziej kreatywnych marek szampańskich na świecie. Każdy z projektów nieustannie inspirowany jest odwagą i innowacyjnością Madame Clicquot.
- Justyna Adamczyk, ambasadorka marki Veuve Clicquot, redaktor naczelna Żółtego Przewodnika Gault&Millau. Zdjęcie: materiały prasowe
Marka wraz z Justyną Adamczyk, ambasadorką Veuve Clicquot i redaktor naczelną Gault&Millau Polska wybrała 10 kreatywnych miejsc do nowego projektu – Veuve Clicqout Yelloweek Streetfood, czyli zaskakującego wydania pairingu ze street foodem. Szampan łączony jest w nim z bao, sushi czy mini-burgerami – w wydaniu gourmand i z twistem! Wszystkie zestawy (danie + kieliszek szampana) są dostępne w cenie 59 zł do 7 listopada w wybranych warszawskich restauracjach.
Pełna lista restauracji i dańPort Royal - bao z krewetką w panko, guacamole i chrupiące warzywa
Thai-Thai - roladki z kaczką
Seafood Station - mini burgery z krewetką oraz rybą
Bydło i Powidło (ul. Francuska) - fish roll by Bydło i Powidło i frytki
Klonn - bao z harissą, ozorem wołowym i czerwoną kapustą piklowaną małże w tempurze
Izumi Sushi Biały Kamień oraz Izumi Sushi pl. Zbawiciela - maki sushi z tuńczykiem błękitnopłetwym, prażonym imbirem i kawiorem tobiko
SWING - Asian Fusion Restaurant - skrzydełka z kurczaka po koreańsku z sosem gorgonzola
The Alchemist - szaszłyki po tajsku
Mokolove - bao z szarpaną wołowiną, piklami i chipsy truflowe