- Oprócz lokalnych akcji wsparcia, jesteśmy też fundatorem wigilijnych spotkań i świątecznych paczek dla osób starszych, ubogich, bezdomnych, samotnych i znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej z kilkudziesięciu miast w całej Polsce. W tym roku, gdy nasz Partner zwrócił się do nas z prośbą o przekazanie odzieży i obuwia dla podopiecznych Caritas, nie mogliśmy przejść obok tego obojętnie - mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.
W 2020 roku podopieczni organizacji nie mogli spotkać się na wspólnej wieczerzy wigilijnej ze względu na obowiązujące obostrzenia związane z pandemią koronawirusa. Jednak dzięki połączeniu sił Caritas Polska i Selgros do najbardziej potrzebujących trafiły paczki z produktami świątecznymi oraz wigilijne potrawy zapakowane na wynos. Firma ufundowała produkty niezbędne do przygotowania dań świątecznych i 13 500 paczek o wartości ponad 360 tys. zł.
- Selgros to nasz stały Partner, który wielokrotnie pokazał jak ważna jest dla niego działalność charytatywna i niesienie pomocy innym. Jesteśmy wdzięczni za ofiarowane odzież i obuwie, które zostaną niezwłocznie przekazane naszym podopiecznym. Cieszymy się ze współpracy z Selgros, na którą zawsze możemy liczyć. - mówi Bartłomiej Kulisz, kierownik projektu Caritas Polska.