Crème de la crème branży gastronomicznej
Podstawowym celem kongresu, jak deklarują jego organizatorzy, jest rozwój zawodowych kompetencji szefów kuchni oraz wymiana opinii na temat najnowszych trendów w gastronomii. W programie znalazło się więc miejsce na indywidualne wystąpienia zaproszonych gości oraz na debaty na temat aktualnych problemów i wyzwań gastronomii, między innymi w obszarze zatrudnienia.
Poza możliwością wysłuchania debat i prelekcji, odwiedzający kongres mogli zapoznać się z ofertą firm w strefie ekspozycyjnej. Był to także doskonały pretekst do wymiany doświadczeń oraz opinii. — Mam wrażenie, że jest tutaj crème de la crème. Są tutaj wszyscy „najważniejsi” tej branży i ci, którzy niedawno do tej branży weszli — mówił Maciej Wroński Dyrektor Zarządzający firmy RATIONAL.
Wszystko, czego potrzebuje gastronomia
Jak podkreślają uczestnicy, kongres był także okazją o do spotkania się w gronie specjalistów, którzy rzadko gromadzą się w jednym miejscu. — Widać, że frekwencja dopisała, dopisali też wystawcy. Wszystko czego potrzebuje polska gastronomia jest w jednym miejscu. Nie brakuje także przyjaciół. Po wejściu tutaj, chyba przez pół godziny się ze wszystkimi witaliśmy — śmieje się Janusz Profus, Maestro Czekolady E. Wedel.