Zdajemy sobie sprawę z tego, że zmiany w życiu konsumentów są znacznie głębsze. Wiele osób podczas lockdownu miało możliwość zwolnić tempo i na nowo przemyśleć swój styl życia, wybory. Między innymi dlatego coraz ważniejsze stają się takie wartości jaki poszanowanie środowiska, społeczna odpowiedzialność, dbałość o zdrowie własne i innych. Do głosu dochodzi też najmłodsze pokolenie, dla którego te kwestie są kluczowe, bo związane z ich przyszłością.
Next Day Week to wydarzenie, którego organizatorem są magazyny „Food Service", „Handel" oraz „Media Marketing Polska". Łączymy nasze siły, aby w ciągu jednego tygodnia podzielić się naszą wiedzą i dostarczyć inspiracji. Będziemy przyglądać się przeobrażeniom w branżach retail, HoReCa i marketingowej, wynikających właśnie z nowych potrzeb konsumentów i wartości jakimi się oni kierują.
Każdy dzień Next Day Week będzie miał temat przewodni, w ramach którego zaprezentujemy rozmowy z ekspertami, badania, case studies czołowych marek, analizy nowych zjawisk. Artykuły, podcasty i materiały wideo zamieścimy na Ouichef.pl oraz portalach i w social mediach magazynów „Handel" i „Media Marketing Polska". Next Day Week będzie także obecny w naszych drukowanych publikacjach oraz na stronie: Nextdayweek.pl.
Wspólny projekt redakcyjny Next Day Week pozwala nam dotrzeć do bardzo szerokiego spektrum odbiorców, m.in. producentów z różnych sektorów gospodarki, detalistów, restauratorów, branży marketingowej oraz mediów.
Tematy Next Day Week
Poniedziałek, 15 listopada: ZROZUMIEĆ POKOLENIE Z
Wtorek, 16 listopada: MARKI I PRODUKTY EKOLOGICZNE – MODA CZY PRAWDZIWA ZMIANA?
Środa, 17 listopada: WEGANIZM I WEGETARIANIZM – REWOLUCJA NA STOŁACH
Czwartek, 18 listopada: OPAKOWANIA – INNOWACYJNE, ATRAKCYJNE, PRZYJAZNE ŚRODOWISKU
Piątek,19 listopada: NEUTRALNOŚĆ KLIMATYCZNA I ŚRODOWISKO