x

Marek Kondrat otworzył kolejny sklep z winem w Warszawie

Kategoria: Miejsca    06.12.2021

Nowa placówka Kondrat Wina Wybrane mieści się przy ul. Muślinowej 1 w Warszawie. Pod szyldem Marka Kondrata działa już 11 specjalistycznych sklepów winiarskich na terenie całego kraju, w tym trzy w stolicy.

Marek Kondrat. Zdęcie: materiały prasowe
Marek Kondrat. Zdęcie: materiały prasowe
Sklepy winiarskie Kondrat Wina Wybrane oferują ponad 500 etykiet z osobistej selekcji Marka Kondrata. Sklep na Ursynowie, przy ul. Muślinowej 1 to już trzeci lokal w Warszawie należący do tej sieci.
– Wina z mojej selekcji to przede wszystkim uczciwa relacja jakości do ceny. Sklepy Kondrat Wina Wybrane usytuowane są w doskonałych lokalizacjach, mają przestronne i niezobowiązujące wnętrza, a świetnie przeszkolona obsługa pomoże dobrać wina najlepiej pasujące do gustu danego klienta. Mam nadzieję, że sklep na Muślinowej zyska państwa przychylność – mówi Marek Kondrat, właściciel sieci Kondrat Wina Wybrane.

Sieć sklepów Kondrat Wina Wybrane to już 11 lokalizacji m.in. w Gdyni, Katowicach, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Bydgoszczy, Poznaniu i Przemyślu. Dodatkowo trzy z nich (Trójmiasto, Warszawa i Kraków) pełnią funkcję wine barów. Właścicielem pięciu sklepów jest firma Marka Kondrata, kolejne sześć działa na zasadzie franczyzy. Planowane są dalsze otwarcia.

– Nasi franczyzobiorcy są wspierani na każdym etapie powstawania i prowadzenia placówki. Partnerzy oprócz korzystania ze sprawdzonego konceptu opartego na dopracowanym wystroju i starannej selekcji win, podnoszą swoje kompetencje uczestnicząc w szkoleniach winiarskich – mówi Małgorzata Sułek, manager ds. rozwoju sieci franczyzowej.

Kondrat Wina Wybrane to autorski koncept winiarski Marka Kondrata, który zajmuje się importem i sprzedażą win z całego świata. Firma prowadzi również degustacje i szkolenia, a także organizuje wyjazdy do najlepszych winnic w Europie i na świecie. Misją Kondrat Wina Wybrane jest ukazanie winnego świata w przystępny i zrozumiały dla każdego sposób, a także wsparcie w doborze odpowiednich win zarówno klientów indywidulanych, firm jak i branży HORECA.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Hummus Amamamusi zamyka się po 11 latach. Lokal i marka są na sprzedaż

Restauracja Hummus Amamamusi uznawana za jedną z najlepszych w Krakowie zamyka podwoje z końcem maja. Właściciele szukają chętnych do przejęcia biznesu. Przegrali z konsekwencjami pandemii i inflacją.

Pięć nowych konceptów w Elektrowni Powiśle. To m.in. stekownia Prime Cut i naleśnikarnia Petit Breton Crêperie

Oferta gastronomiczna Elektrowni Powiśle wzbogaciła się o koncepty kuchni amerykańskiej, francuskiej i gruzińskiej. Fanów steków ucieszy otwarcie restauracji Prime Cut, a słodyczy - Forestero & Co. W strefie Food Hall pojawiły się także: Smashny Burger, Petit Breton Crêperie oraz Chmeli Suneli.

Nestlé Polska otwiera restaurację w Zatorze pod Krakowem

Globalna firma na rynku FMCG wkracza do branży restauracyjnej. Powstaje lokal gastronomiczny pod szyldem znanej marki roślinnej Nestlé Polska.

Nowojorska restauracja Tatiana z nagrodą Resy One To Watch 2023

Tatiana, nowojorska restauracja, której szefem kuchni jest Kwame Onwuachi została nagrodzona tytułem Resy One To Watch 2023 przez The World’s 50 Best Restaurants. Choć działa w Lincoln Center dopiero od listopada zeszłego roku, już uznano ją za wschodzącą gwiazdę globalnej sceny gastronomicznej.

Sphinx wraca do kamienicy na wrocławskim Rynku

Sieć serwująca popularną shoarmę po ponad rocznej przerwie wraca do lokalizacji, w której wcześniej działała przez 20 lat. - Pracujemy nad tym, aby ta restauracja nie była naszym jednym powrotem - zapowiada Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należą restauracje Sphinx.

Piekarnia Chaud Pain otwiera nowe punkty w stolicy

Warszawska piekarnia słynąca z wypieków we francuskim stylu zamienia się w sieć. W piątek, 19 maja, otworzono dwa nowe punkty Chaud Pain, a w najbliższych tygodniach ma powstać trzeci - wszystkie zlokalizowane w centrum stolicy.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0. Restauratorka Alicja Than o optymalizacji kosztów biznesu gastronomicznego [PODCAST]

W jaki sposób optymalizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego w obliczu rosnącej inflacji oraz jak przetrwać na rynku, nie tracąc klientów i nie rezygnując z jakości - rozmawiamy o tym z Alicją Than, właścicielką lokali Izumi Sushi, Kago, Kiseki, Omakase, Matcha Bistro & Bar w Warszawie.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej