– Bardzo liczymy na integrację całej branży spożywczej. Tym razem już na żywo, tym bardziej, że po wielu miesiącach pracy zdalnej, brakowało nam bezpośrednich spotkań, możliwości wypicia wspólnie kawy oraz przeżycia emocji i doświadczeń, które zawsze towarzyszyły nam podczas trzech dni targowych. Jesteśmy pewni, że kryzys już za nami. Firmy wchodzą w tak zwaną „nową rzeczywistość” w której muszą się rozeznać i nauczyć funkcjonować i teraz jest dobry moment, aby zaprezentować swoją silną pozycję na rynku i zdobyć nowych kontrahentów, a najlepszym do tego miejscem będą targi WorldFood Poland – mówi dyrektor targów Agnieszka Szpaderska.
W związku z dużym zainteresowaniem targami, organizatorzy zachęcają do jak najszybszej rezerwacji stoisk, aby zapewnić sobie lokalizację i jak najlepiej wykorzystać potencjał biznesowy jaki niesie ze sobą uczestnictwo w targach. Będzie to świetna okazja do odnowienia osobistych relacji oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
WorldFood Poland to wydarzenie biznesowe skierowane do branży spożywczej. Na targach prezentowana jest szeroka oferta artykułów spożywczych z podziałem na kategorie: produkty spożywcze i napoje, wyroby cukiernicze i piekarnictwo, alkohole, napoje bezalkoholowe, nabiał, produkty organiczne, ekologiczne, naturalne i tradycyjne, żywność funkcjonalna, ryby i owoce morza, owoce i warzywa, mięso i drób, kawa i herbata, mrożonki, a także surowce i dodatki do produkcji żywności i napojów oraz usługi i technologia dla przemysłu spożywczego.
Więcej informacji na stronie www.worldfood.pl