x

Quebonafide stawia na herbatę. Po otwarciu lokalu z bubble tea, wchodzi z własną marką do Lidla

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    08.02.2022

Para muzyków - Quebonafide i FORXST - stworzyła markę napojów Miss Ti. Ich zaparzone w Korei Południowej herbaty - wegańska Matcha Latte oraz Milk Tea - 9 lutego wkraczają do sieci Lidl. Nazwa marki nawiązuje do warszawskiego lokalu rapera, w którym w czasie wakacji serwował bubble tea.

Grafika: materiały prasowe
Grafika: materiały prasowe
Od 9 lutego klienci sieci Lidl Polska mogą premierowo spróbować Matchy Latte oraz Milk Tea stworzonych przez parę muzyków Quebonafide i FORXST pod marką MISS TI. Do końca kwietnia będą dostępne jedynie w sklepach tej sieci.

Jak przyznają muzycy, pomysł powstał podczas wspólnej podróży muzyków do Azji.
– Po powrocie okazało się, że na europejskim rynku na próżno szukać naszych ukochanych napojów, których skład byłby naturalny, więc postanowiliśmy zrobić je sami, właściwie dla siebie! – mówią.

Herbaciane początki
Dla Quebonafide to nie pierwszy “romans” z herbatą. W lipcu 2020 roku przy wiślanych bulwarach w Warszawie (a konkretnie na terenie Placu Zabaw nad Wisłą) otworzył własny lokal gastronomiczny Miss Ti oferujący bubble tea, czyli spopularyzowany już w Polsce azjatycki napój na bazie herbaty z dodatkiem „wybuchających” kulek z tapioki.

W ciepłym sezonie w gastro-miejscu rapera można się było napić m. in. Ceylon Milk Tea, czyli czarnej herbaty z mlekiem i perełkami, Jasmine Milk Tea (jaśminowa), Rooibos Milk Tea (czerwona) czy Peach Sencha Milk Tea (zielona). Ceny napojów wahały się od 16 zł do 19 zł.

Milk Tea czy Matcha Latte?
Zarówno wersja wegańska, jak i ta z mlekiem UHT mają naturalnie pobudzające działanie. Ponadto matcha i czarna herbata wpływają pozytywnie na pamięć i koncentrację. Oba produkty otrzymały najwyższy wynik wskaźnika Nutri-Score, który informuje o wartościach odżywczych i pomaga w dokonywaniu zdrowych wyborów żywieniowych.

Opakowania stworzono w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu. Za 500 ml Milk Tea lub Matcha Latte zapłacimy 9,99 zł.

Promocja
Pojawienie się nowych produktów marki na rynku detalicznym promuje wideo zatytułowane THIRSTY NIGHT, w którym widzimy Quebonafide wraz z tajemniczą bohaterką realizujących dostawę MISS TI. To, kim jest kobieta podróżująca z raperem póki co pozostaje tajemnicą.

A kim jest MISS TI? – Tajemniczą towarzyszką naszej podróży, która dopiero się zaczyna. W głowach mamy pomysły na kolejne produkty MISS TI, które ujrzycie w niedalekiej przyszłości – zapowiadają twórcy marki.

Autor tekstu: Monika Jankowska-Kapica
O AUTORZE
Monika-Jankowska-Kapica
Od ponad 10 lat pisze i redaguje teksty o jedzeniu - najpierw w magazynie "Kuchnia", teraz w "Food Service" i na stronie Ouichef.pl. Z wykształcenia polonistka. Karierę zawodową zaczynała jako reporterka i prezenterka Polskiego Radia Szczecin. Była redaktorką "Gazety Wyborczej" w Szczecinie, "Gazety Stołecznej" i "Co jest Grane". Pasjonatka tanga argentyńskiego i jogi.

Zobacz także

XVI Międzynarodowy Festiwal Kuchni Dworskiej

Pokazy kulinarne najlepszych szefów kuchni, rekonstrukcje historyczne, jarmark produktów regionalnych i liczne konkursy - to główne atrakcje XVI Międzynarodowego Festiwalu Kuchni Dworskiej, który odbędzie się 8 czerwca w Podzamczu Chęcińskim.

Kolacja Chefs Only na zamku w Szydłowcu na rzecz bezdomnych zwierzaków

10 czerwca na zamku w Szydłowcu odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Chefs Only, któremu towarzyszyć będą m.in. gotowanie na żywo i warsztaty kulinarne. Zwieńczeniem wydarzenia będzie pięciodaniowa kolacja degustacyjna, przygotowana przez pięciu szefów kuchni.

Nocny Market - start sezonu 2023

Nocny Market wraca na nieczynny dworzec Warszawa Główna już 5 maja! W ósmym sezonie jednego z największych eventów streetfoodowych w Polsce dobrych gastronomicznych powrotów, ekscytujących debiutów i jeszcze kilku niespodzianek.

Witamy na foodservice24.pl! Zmieniamy nazwę, zmieniamy się dla was!

Pożegnaliśmy dotychczasową nazwę i stare logo naszego portalu - OuiChef.pl. Chcemy, aby nowa domena - foodservice24.pl - łatwiej wam się kojarzyła z naszym bratnim magazynem "Food Service". Uspójniamy wizerunek i ofertę wydawniczą!

Palikot i Wojewódzki atakowani za zachwalanie alkoholu w social mediach. Sprawa w prokuraturze

W sieci zawrzało. Aktywista Jan Śpiewak oskarża byłego polityka i przedsiębiorcę Janusza Palikota oraz celebrytę i dziennikarza Kubę Wojewódzkiego o nielegalne i nagminne zachwalanie alkoholu w social mediach. Sprawa trafiła do prokuratury. Co dalej?

Radosnych i smacznych świąt!

Wielkanocne życzenia od redakcji OuiChef.pl i "Food Service".

Inne kategorie

Podcasty

Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim prowadzić dialog? [PODCAST]

Jak zmieniają się konsumenci i jak zmieniają się producenci? W jaki sposób obie te grupy odczuwają niepokoje i jak warto na nie reagować - opowiada Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu firmy Mlekpol.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej