x

Proste Historie wprowadzają do oferty wegańską pizzę

Kategoria: Produkty    31.05.2022

Iglotex SA, właściciel marki Proste Historie, wprowadza do oferty dwie nowe roślinne mrożone pizze. Vegan pizza warzywna i Vegan pizza BBQ powstały we współpracy z Upfield Professional i wykorzystują roślinne alternatywy sera marki Violife oraz śmietany marki Flora Professional Plant.

Zdjęcie: materiały prasowe
Zdjęcie: materiały prasowe
Konsumenci mogą spróbować wegańskiej pizzy w dwóch smakach: klasycznej warzywnej z grillowaną papryką, bazyliowym pesto i roślinną alternatywą sera Violife, oraz drugiej, z sosem barbecue, dynią i jalapeño. Jednym z dodatków jest tutaj roślinna alternatywa śmietany  Flora Professional Plant 15%.Nowe roślinne pizze od Prostych Historii to oferta skierowana nie tylko dla wegan. Skorzystają z niej również alergicy oraz osoby, które świadomie, czy to ze względu na swoje zdrowie czy klimat, ograniczają jedzenie produktów odzwierzęcych.

 –  Roślinna rewolucja już się dzieje, ale mam wrażenie, że wciąż jest bagatelizowana przez producentów czy niektórych restauratorów. A – nie mam co do tego wątpliwości – jej skala wielu zaskoczy! I serwowanie produktów oraz dań wykorzystujących alternatywy mleka, mięsa, sera czy śmietany stanie się dla każdego koniecznością – mówi Wiktor Orliński, Kierownik Marketingu ds. Foodservice w Upfield Professional.

 Współpraca z Iglotex SA to już kolejna kooperacja Upfield Professional w ostatnim czasie. W stałej ofercie sieci kawiarni Costa Coffee można znaleźć roślinny Vege Krem na bazie Flory Professional Plant 31%, a z produktów marki Violife skorzystała m.in. Telepizza w ramach promocji Veganmania! Upfield jest największą na świecie firmą tworzącą produkty do smarowania, smażenia i gotowania bazujące na olejach roślinnych. Misją firmy jest tworzenie „lepszej przyszłości opartej na roślinach”.

 

 

 

Autor tekstu: *** Promocja ***

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0. Restauratorka Alicja Than o optymalizacji kosztów biznesu gastronomicznego [PODCAST]

W jaki sposób optymalizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego w obliczu rosnącej inflacji oraz jak przetrwać na rynku, nie tracąc klientów i nie rezygnując z jakości - rozmawiamy o tym z Alicją Than, właścicielką lokali Izumi Sushi, Kago, Kiseki, Omakase, Matcha Bistro & Bar w Warszawie.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej