- Zdjęcie: Materiały prasowe
– Wdrożenie nowego mechanizmu rezerwacji miejsc sprawi, że wszelkie płatności będą przekazywane bezpośrednio restauracji. Ponadto restaurator zyska pewność, że żadne menu przygotowane wcześniej nie zmarnuje się, zaś klient z łatwością wybierze swój ulubiony lokal i zestaw dań – zaznacza Paweł Koperek, menedżer ds. klientów HoReCa.
Oprócz dostępu do tego systemu restauracje uczestniczące w akcji otrzymają również pakiet startowy, zawierający materiały promocyjne wraz ze specjalną ofertą na wybrane produkty. MAKRO Polska będzie również odpowiedzialne za organizację akcji promocyjnej, w którą zaangażowane zostaną media i influencerzy.
- Grafika: materiały prasowe
– Tydzień Kuchni Polskiej to niezwykła okazja do budowania marki swojego lokalu. Oprócz korzyści związanych z bezpłatną promocją w mediach i na social mediach, restauratorzy otrzymują pełne wsparcie na każdym etapie wydarzenia – podkreśla Magdalena Figurna, menadżer ds. PR i komunikacji wewnętrznej.