Jednym z najpopularniejszych trendów w mediach społecznościowych jest fotografowanie jedzenia, czyli foodstagramming. Kształty, kolory, tekstury, kompozycje dań na talerzu – mówi się, że nawet 50% smaku to wygląd jedzenia. Prezentacja dań na talerzu czy dobór zastawy bywają ważniejsze niż jego składniki... Ogólnopolska kampania #FoodLooksGood będzie zachęcać gości restauracji do robienia zdjęć dań i dzielenia się nimi w social mediach.
– To będzie najbardziej „instagramowa" edycja Restaurant Weeka, w której restauracje przygotują kolorowe dania, estetycznie zaaranżowane na talerzu, tak by goście mogli nie tylko pysznie zjeść, ale i zrobić piękne zdjęcia jedzenia, którymi podzielą się w swoich social mediach – mówi Monika Kamińska, senior marketing manager.
– Tej jesieni zasmakujemy oczami. Na gości czeka ponad 2500 popisowo podanych dań w ponad 400 najbardziej autorskich restauracjach w całej Polsce! – dodaje Marcin Wawrzeń, country manager.
Restaurant Week odbędzie się w ponad 30 miastach. Po raz pierwszy goście będą mogli zapłacić za rezerwację dopiero po 30 dniach. Koszt trzydaniowego, autorskiego menu spoza karty składającego się z przystawki, dania głównego i deseru to 69 zł (- 20 zł przy płatności kartą Visa). Każdy pełnoletni gość Festiwalu otrzyma w prezencie także festiwalowy koktajl Martini Fiero & Kinley Tonic Water lub Mocktail Kinley Yuzu. Premierowo w Warszawie dostępny będzie również bezalkoholowy mocktail Martini Vibrante.
Dzięki wcześniejszemu wyborowi menu przy dokonywaniu rezerwacji online, marnowanie żywności w restauracjach ograniczone jest do minimum. Rezerwacje: https://RestaurantWeek.pl/ oraz https://app.rclb.pl