Nasi dziennikarze i zaproszeni eksperci mówić będą o trendach, zmianach i zupełnie nowych zjawiskach konsumenckich oraz ich wpływie na biznesową rzeczywistość. Ostatnie kilka lat znacząco zmieniło świat, w którym żyjemy. Pandemia, wojna w Ukrainie czy narastający kryzys klimatyczny to tylko niektóre ze zjawisk kształtujących naszą codzienność także w odniesieniu do rynku HoReCa.
W projekcie Next Day Studio przyglądamy się tym zmianom, skupiając się przede wszystkim na konsumentach, bo to od ich postaw, wyborów czy preferencji będzie zależał model działania firm, restauracji czy usługodawców. Sprawdzimy, jak niepewność ekonomiczna i potrzeba oszczędzania wpływają na cały rynek. Porozmawiamy o pieniądzach, ekonomii w zarządzaniu lokalem oraz oszczędzaniu.
Pochylimy się nad proekologicznymi postawami klientów restauracji i nad tym, w jaki sposób gastronomia powinna rozmawiać o wartościach. A to wszystko przedstawimy w atrakcyjnej i wielorakiej formie: artykułów, podcastów i rozmów wideo publikowanych w naszych mediach społecznościowych i naszej stronie WWW.
Co tydzień, w każdą listopadową środę, omawiać będziemy jedną z kluczowych zmian zachodzących na rynku HoReCa – od przemian ekonomicznych po społeczne i kulturowe. Przyjrzymy się optymalizacji kosztów prowadzenia restauracji. Zastanowimy się, czy kryzys można wykorzystać w twórczy sposób i czy w czasach wojny oraz zarazy wypada jeszcze reklamować ofertę lunchową w social mediach. Zbadamy się także, czy neutralność klimatyczna w gastronomii jest możliwa oraz co oznacza ona w praktyce. Spróbujemy odpowiedzieć też na pytanie, czy w czasach ciągłego wzrostu cen fine dining ma jeszcze rację bytu oraz komu w dobie internetu i social mediów potrzebni są jeszcze profesjonalni recenzenci kulinarni.
Startujemy już 2 listopada. Śledźcie nas na OuiChef.pl oraz w naszych mediach społecznościowych.